نوشته های مرتبط: اشباع بازار تاکسی اینترنتی

بهترین کمپین تبلیغاتی سال ۹۷ کدام است؟

۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۳:۵۴/ ۶ دقیقه

«دیگه زنگ نزن»، «عشق با ماست»، «از شیر مرغ تا جون آدمیزاد» و «رسوندن کار ماست»

دو مدل سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای استارت‌آپی

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۹/ ۱۳ دقیقه

«بهتر است ببینیم اسنپ برای ایران چه کرده است. ما کارآفرینی و اشتغال‌زایی داشته‌ایم»؛ این جمله، پاسخ مدیرعامل اسنپ در برابر ابراز نگرانی درباره مدل سرمایه‌گذاری روی اسنپ و دیگر شرکت‌های «گروه اینترنتی ایران» است. نگرانی از مدل سرمایه‌گذاری که در آن از کارآفرین بنیان‌گذار خبری نیست و تملک به صورت صد در صدی متعلق به سرمایه‌گذار است. در طرف مقابل اما مجری برنامه که دیدگاه مخالف دارد ماحصل کار اسنپ را «کارآفرینی» نمی‌داند!

یلدای کارآفرینان استارت‌آپی

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۲۹/ ۳۹ دقیقه

بزرگترین گردهمایی اعضای اکوسیستم کارآفرینی ایران در برج میلاد برگزار شد.

اعتراض همگانی به انحصارطلبی اسنپ

۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۵/ ۸ دقیقه

شرکت‌های تپ‌سی، ماکسیم و الوپیک با ارسال نامه‌ای رسمی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاون حقوقی ریاست جمهوری، خواستار پیگیری موضوع  و برخورد با انحصارطلبی این شرکت شده‌اند.

اسنپ ۴ ساله شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۲/ ۵ دقیقه

اسنپ شب گذشته با برگزاری مراسمی، تولد چهار سالگیش را جشن گرفت و گزارشی از برنامه‌ها و تغییرات سازمانی خود ارائه داد.

برنامه‌های اسنپ و تپسی برای کنترل قیمت‌ها

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۶:۰۰/ ۱۲ دقیقه

یکی از مدیران تپسی: برای پایین نگه‌داشتن کرایه‌ها برنامه داریم رانندگان آنلاین: شاید به آژانس‌های سنتی کوچ کنیم