نوشته های مرتبط: کشمون و بیدینگ برندگان بزرگترین جایزه استارت‌آپی ایران

چرا باید هر روز به نوپانا سر بزنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۰/ ۹ دقیقه

وب‌سایت علمی، خبری و تحلیلی نوپانا چگونه کار می‌کند و چرا باید هر روز به آن سر بزنیم؟

برندهایی که ملکه ذهن مشتریان می‌شوند

۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اشتباهاتی که شکست استارت‌آپ شما را تضمین می‌کنند

۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

درصد کمی از استارت‌آپ‌ها موفق می‌شوند از شرایط سخت عبور کنند و به موفقیت برسند. چه اشتباهاتی باعث شکست آن‌ها می‌شود و راه حل چیست؟

رویداد استارت‌آپی «وارونه تکنولوژی بیمه»

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۰۹:۲۵/ ۴ دقیقه

رویداد «وارونه تکنولوژی بیمه» توسط شتاب‌دهنده آواتک با همکاری نوآوردگاه و شرکت بیمه کوثر در تاریخ ۲۴ آبان ۱۳۹۶ در محل آمفی‌تئاتر کارخانه نوآوری (آما سابق) برگزار خواهد شد.

ایدوکا، اولین رویداد استارت‌آپی لرستان

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۵:۳۰/ ۴ دقیقه

نخستین رویداد استارت‌آپی ایدوکا ( استارت‌آپ گردشگری و کشاورزی) ، ۸ تا ۱۰ آذرماه ۹۶ با هدف تقویت روحیه ایده‌پردازی، ترویج گفتمان کارآفرینی و جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری با تکیه بر توانمندی‌های بالقوه استان لرستان، در دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد برگزار می‌شود.

اهمیت رقابت و تحلیل رقبا در بازار هدف

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه یک جایگاه مستحکم برای برند خود بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

شروع کارزار استارت‌آپ‌های ایرانی

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۰/ ۴ دقیقه

برای اولین‌ بار همزمان با جشنواره وب و موبایل ایران، در يك رويداد منحصربه‌فرد تحت عنوان «كارزار»، استارت‌آپ‌های ایرانی باهم به رقابت خواهند پرداخت. ثبت‌نام این رویداد از تاریخ ۲۶ مهرماه و از طریق وب‌سایت نوپاهاب (nopahub.com/karzar) انجام می‌شود.