نوشته های مرتبط: چگونه در محیط کار با دیگران ارتباط برقرار کنیم؟

در مواجهه با افرادی که از آن‌ها خوشمان نمی‌آید، چه کنیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۰/ ۱۵ دقیقه

دوری از تمام افرادی که از آنها خوشمان نمی‌آید، تقریبا کار محالی است؛ از طرف دیگر اغلب ما در طول زندگی با افرادی مواجهیم که ارتباط با آنها اذیتمان می‌کند؛ راه حل چیست؟ در این مطلب خواهیم خواند.

چرا برخی افراد نمی‌توانند کار گروهی انجام دهند؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

بسیاری از افراد در جامعه به کار دیگران اعتمادی ندارند و فکر می‌کنند نتیجه کار آن‌ها از همه بهتر است. به همین دلیل تمایلی به انجام کار گروهی ندارند و از این که همه کارها را خودشان انجام دهند، لذت می‌برند.

آنچه در مورد تیم‌های موفق استارت‌آپی باید بدانید

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

تیم خوب یا ضعیف مهمترین عامل موفقیت و یا شکست استارت‌آپ‌ها است. تا کنون کمتر کسی توانسته است به تنهایی استارت‌آپ موفقی را راه‌اندازی کند.

کار گروهی، سنگ بنای فرهنگ سازمانی موفق

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۰/ ۲ دقیقه

در یک استارت‌آپ باید فرهنگی حاکم باشد که تاکید بر کار گروهی دارد. همه اعضای یک تیم استارت‌آپی باید بدانند که تنها با همکاری موثر می‌توان به اهداف شرکت رسید.

چگونه در محل کار مورد احترام واقع شویم؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

بی‌احترامی در محیط کار یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که کارمندان کار خود را رها می‌کنند. اگر می‌خواهید بیشتر مورد احترام واقع شوید، با راهکارهای این مطلب همراه شوید.

۱۰ راهکار طلایی برای بهبود روابط در محیط کار

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

ایجاد اعتماد و بهبود روابط میان کارمندان در سازمان همواره از اولویت‌های مورد نیاز برای ساختن یک محیط کاری سالم محسوب می‌شود.