نوشته های مرتبط: نگاهی بر پیام‌رسانی، معیار‌های بازاریابی و بیانیه ماموریت برند

بازاریابی با خاطرات جمعی

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۰/ ۱۰ دقیقه

روش‌های تبلیغاتی شرکت شکلات‌سازی کدبری با تکیه بر خاطره‌ نسل‌های مختلف کارآمد بوده است.

ده قدم برای داشتن برند شخصی موفق

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

برند شما، فقط نام شما را یادآوری نمی‌کند، بلکه ارزش شما را به دیگران نشان می‌دهد.

طراحی لوگو چه پیامی برای مشتریان دارد؟

۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

اطلاع از روانشناسی طراحی لوگو، در رشد کسب‌وکار تأثیر بسزایی دارد.

طراحی لوگو چه پیامی برای مشتریان دارد؟

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

اطلاع از روانشناسی طراحی لوگو، در رشد کسب‌وکار تأثیر بسزایی دارد.

رقابت تنگاتنگ فروشگاه‌های آنلاین داخلی و بین‌المللی

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۰/ ۳۰ دقیقه

مختصری از فعالیت فروشگاه‌های آنلاین و سایت‌های پربازدید کشورهای همسایه در قیاس با ایران

دورخیز استارت‌آپی نوکیا

۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

شرکت نوکیا در تلاش است تا قدم به قدم جایگاه قدیمی خود را به‌دست بیاورد.

چالش‌های پیش روی کسب‌وکارهای جدید

۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

ارائه دادن یک محصول و به موفقیت رساندن آن، کار آسانی نیست و برای اینکه مورد استقبال مشتری قرار بگیرد، باید تمام مسائل مربوط به آن به‌درستی بررسی و برنامه‌ریزی شوند.

بیانیه ماموریت کسب‌وکارهای نوپا

۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

بایدها و نبایدها در تدوین بیانیه مأموریت استارت‌آپ‌ها