نوشته های مرتبط: نقش رسانه در برندینگ کسب‌وکار چیست؟

تبلیغات هدفمند در ورزشگاه خانگی دورتموند

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۸:۰۶/ ۴ دقیقه

دورتموند اولین باشگاه فوتبال جهان خواهد بود که از فناوری مجازی برای تبلیغات هدفمند محیطی در تمامی مسابقات خانگی خود برای فصل آینده بوندسلیگا استفاده خواهد کرد.

از صفحات نمایش خود هدفمند پول در آورید

۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۲/ ۳ دقیقه

اگر هدف شما از تبلیغات صرفا معرفی کسب‌وکارتان نیست، با شناسایی مشتریان هدف به راحتی سود زیادی خواهید داشت.

۳ اشتباه رایج در دیجیتال مارکتینگ

۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۲/ ۸ دقیقه

رعایت کردن برخی نکات ساده در تعیین استراتژی بازاریابی برند نه تنها هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد بلکه نتیجه‌ی بسیار بهتری نیز دارد.

برندسازی با بودجه کم برای کارآفرینان نوپا

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۰/ ۹ دقیقه

برندسازی یکی از پایه‌های اصلی موفقیت در بازاریابی کسب‌وکار است؛ اما قطعا کارآفرینان نوپا و استارتاپ‌های کوچک نمی‌توانند هزینه‌ی بالایی برای این بخش داشته باشند.

چینی‌ها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آورده‌اند؟

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکت‌های چینی این موضوع را به خوبی می‌دانند.

با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسب‌وکار و علوم شناختی را به هم پیوند می‌زند.

تدوین قوانین جدید راه اصلی برای حمایت از کودکان در فضای مجازی

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۰/ ۶ دقیقه

رییس مرکز روابط‌ عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تدوین سیاست‌های حفاظت از کودکان را از مهم‌ترین راهکارهایی دانست که می‌تواند در صیانت از حقوق کودکان در فضای مجازی مورد استفاده قرار گیرد.

بازاریابی محتوایی چیست و چه چیزی نیست؟

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۱/ ۶ دقیقه

در این گزارش به شرح کارگاه «بازاریابی محتوایی» که به همت نوآفرینان برگزار شده است، می‌پردازیم.