نوشته های مرتبط: چگونه از انتقادتان، بازخورد منفی دریافت نکنید؟

از انتقاد‌های منفی به نفع برند خود استفاده کنید

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

انتقادهای منفی نباید نادیده گرفته شوند یا پاسخ نامناسبی دریافت کنند. این نقدها هدیه‌هایی از طرف مشتریان هستند و کمک می‌کنند که یک برند بتواند روی حل مشکلات تمرکز کند.

نشانه‌های افراد سمی در قرار‌های کاری چیست؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

افراد آسیب‌رسان می‌توانند ضررهای زیادی به زندگی و شغل شما وارد کنند؛ اما خوشبختانه مشخصاتی کلی وجود دارد که با پیدا کردن آنها می‌توانید «آسیب‌رسان» بودن افراد در ملاقات‌های کاری را متوجه شوید.

پکیج رفتار حرفه‌ای در محیط کار (بخش اول)

۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۰/ ۸ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید رفتاری حرفه‌ای در محیط کار خود داشته باشید.

شش عامل مهمی که باعث شکست در مذاکرات می‌شوند

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۰/ ۹ دقیقه

اگر با اصول مذاکره آشنا باشید و نسبت به اشتباهاتی که ممکن است در حین انواع مذاکره مرتکب شوید، آگاه باشید، می‌توانید به مذاکره‌کننده بهتری تبدیل شوید.

با رعایت این پنج نکته، از شغل خود لذت ببرید!

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

بیشتر مشکلاتی که در محل کار برای شما پیش می‌آیند، ناشی از عدم رضایت شما از کارتان است. در این مطلب به پنج نکته طلایی می‌پردازیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از شغل خود لذت بیشتری ببرید.

حفظ شأن و هویت برند، مهم‌ترین استراتژی روابط‌ عمومی

۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

در این مطلب به گزارش برگزاری کارگاه «ارتباطات، ابزار رشد استارت‌آپ‌ها» که به همت آکادمی کارآفرینی تهران برگزار شده است، می‌پردازیم.

چگونه دردسرهای یک روز کاری بد را برطرف کنیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۰۰/ ۲۳ دقیقه

روز‌های بد و سخت کاری، تجربه‌ای است که احتمالا برای هرکسی در شغلش چندین‌بار اتفاق می‌افتد. برای برطرف کردن اثرات منفی چنین روزهایی، از نکاتی که در این مطلب آن‌ها را معرفی می‌کنیم کمک بگیرید.

چگونه در محل کار مورد احترام واقع شویم؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

بی‌احترامی در محیط کار یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که کارمندان کار خود را رها می‌کنند. اگر می‌خواهید بیشتر مورد احترام واقع شوید، با راهکارهای این مطلب همراه شوید.