نوشته های مرتبط: فرایند توسعه محصول: از ایده تا توسعه

چگونه بدون راه‌اندازی کسب‌وکار، ایده‌های خود را روانه بازار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

برای این که محصولی را روانه بازار کنید، لزوما به راه‌اندازی یک کسب‌وکار نیاز ندارید. کافی است با استفاده از نوآوری باز و تکیه بر اصول آن، محصول نوآورانه خود را به بازار ارائه دهید.

اراده‌هایی که به کمک ایده‌های نو، جهان را متحول کردند

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

طرح یک ایده موفق تنها اولین مرحله از مسیر کارآفرینی استارت‌آپی است. آنچه می‌تواند واقعا شما را موفق کند، اراده و پشتکار شما است.

چگونه تحقیقات بازار می‌تواند جایگاه برند‌ها را تعیین‌ کند؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اگر ایده جدیدی دارید، پس از این سه مرحله، اجرایی خواهد شد

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

زمانی‌که ایده‌ جدیدتان را برای خود حلاجی کردید، لازم است سه‌ گام اصلی برای اجرایی کردن آن بردارید. در این مطلب به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

شور و اشتیاق خود را به یک کسب‌وکار واقعی تبدیل کنید

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۰۰/ ۷ دقیقه

اغلب ما، اشتیاقمان را جایی خارج از شغل و حرفه‌ خود پیدا می‌کنیم. برای تبدیل ایده‌ها به یک کسب‌وکار واقعی، نیازی نیست از ابتدای کار، همه‌ جزئیات اجرایی پروسه‌ها را بشناسید.

از مدیریت دانش تا زمان ورود به بازار

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

هفت نکته ارزشمند برای راه‌اندازی کسب‌وکار، بدون پول یا تجربه

۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۰/ ۱۱ دقیقه

به لطف تکنولوژی، امروز می‌​توان جاده‌ طولانی ایده تا مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیمود؛ کافی است با پشتکار باشید و به هفت توصیه مطرح‌شده در این مطلب، عمل کنید.

چگونه به یک ایده استارت‌آپی موفق برسیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۰/ ۲۷ دقیقه

سرمایه‌گذارها معمولا به‌دنبال کارآفرین‌هایی می‌گردند که نسبت به ایده‌هایشان اشتیاق داشته باشند؛ اما چگونه می‌توان به‌ ایده‌ای رسید که موفق باشد و شور و اشتیاق ایجاد کند؟