نوشته های مرتبط: ۱۲ نشانه یک محیط کاری سمی

چگونه با به تعویق انداختن کارهایمان مقابله کنیم؟

۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

به تعویق انداختن کارها عادت بسیار مضری است و تاثیر زیادی بر کاهش موفقیت شما دارد. در این مطلب به راهکارهای سودمندی برای مقابله با این عادت می‌پردازیم.

عواملی که تمرکز شما هنگام انجام کارها را کاهش می‌دهند

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برای رسیدن به موفقیت و داشتن بهره‌وری بالا، بهتر است همواره روی کاری که انجام می‌دهید تمرکز داشته باشید و آن را حفظ کنید.

راهبران بزرگ چگونه به بحران‌ها واکنش نشان می‌دهند؟

۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

مدیریت بحران مستلزم واکنش فوری است؛ ولی یک راهبر خوب برای رهایی از فشار و استرس شرایط سخت، به پاسخ‌های عجولانه پناه نمی‌برد.

از ارتباط کارآمدتر با مشتریان تا ساخت آسان فروشگاه‌های اینترنتی

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

از ابزار مدیریت منابع انسانی تا نرم‌افزار حسابداری آنلاین

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

پکیج روش‌های حفظ آرامش در زندگی شخصی و شغلی

۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به روش‌های سودمند کاهش استرس و حفظ آرامش در زندگی شخصی و محیط کار می‌پردازیم.

برای کارآفرین شدن، داشتن مدرک دانشگاهی کافی نیست

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

همه مهارت‌های کارآفرینی، در دانشگاه به شما آموزش داده نمی‌شوند و خودتان باید آن‌ها را کسب کنید. در این مطلب با برخی از این مهارت‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

پنج راهکار سودمند برای بهبود شیوه واکنش مدیران

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

یک راهبر کسب‌وکار موفق، در مقابل عملکرد کارمندان خود واکنش‌هایی دارد؛ اما باید شیوه درست نشان دادن آن‌ها را بداند.