نوشته های مرتبط: چگونه یک جایگاه مستحکم برای برند خود بسازیم؟

آشنایی با مفاهیم خرده‌فروشی و ارزیابی بازگشت سرمایه برند

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه بازخورد بازاریابی کسب‌وکار را بسنجیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اسامی ۲۰ تیم مرحله نیمه نهایی کارزار اعلام شد

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۷:۰۰/ ۸ دقیقه

دبیرخانه کارزار، بزرگ‌ترین مسابقه استارت‌آپی ایران، اسامی ۲۰ تیم که موفق شدند در ۲ رده بذری و ابتدایی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند را اعلام کرد.

چهارمین دوره مجموعه رقابت‌های تخصصی فن‌آورد

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

مجموعه رقابت‌های تخصصی فن‌آورد با هدف حل مسائل واقعی صنایع و شرکت‌های گوناگون، بهترین فرصت برای متخصصان رشته‌های مختلف در سراسر کشور است تا با یکدیگر در یک فرصت برابر و به دور از مدرک‌گرایی به رقابت بپردازند.

چگونه سهم برند در بازار هدف را افزایش دهیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

یادآوری، نقطه تمایز برند شما در میان رقبا

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.