نوشته های مرتبط: راز عملکرد بالای ایلان ماسک چیست؟

چرا روابط عمومی برای موفقیت کسب‌وکارهای کوچک الزامی است؟

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۹/ ۵ دقیقه

هرگز قدرت روابط عمومی را در موفقیت شرکت‌ها و مخصوصا شرکت‌های کوچک دست کم نگیرید. با استخدام تولیدکننده‌ محتوای حرفه‌ای، شانس دیده شدن خود را در رسانه‌ها افزایش دهید.

مهم‌ترین اصول اداره‌ شرکت‌های تک‌نفره چیست؟

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

اگر شرکتی را تأسیس کرده‌اید که فعلاً خودتان تنها مدیر و کارمند آن هستید، مدیریت زمان اولین و مهم‌ترین راهکار موفقیت شما است. در این مطلب به این راهکار و دیگر راهکارهای مهم اداره شرکت‌های تک‌نفره می‌پردازیم.

رابین دنهلم جانشین ایلان ماسک شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۲۵/ ۲ دقیقه

خودروسازی تسلا، رابین دنهلم (Robyn Denholm) را به عنوان مدیرعامل جدید و جایگزین بنیان‌گذار این شرکت یعنی ایلان ماسک معرفی کرد.

با انتخاب یک شریک شغلی مناسب، احتمال موفقیت کسب‌وکار خود را افزایش دهید

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۵۰/ ۴ دقیقه

انتخاب شریک کاری و کار کردن با او موضوع حساس و پیچیده‌ای است و نقش زیادی در موفقیت کسب‌وکار شما دارد.

سوال‌هایی که باید هنگام استخدام در استارت‌آپ پرسیده شوند

۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۱/ ۱۰ دقیقه

سؤال‌هایی که در این مطلب آورده شده‌اند، کمک می‌کنند مناسب‌ترین افراد برای حضور در استارت‌آپ انتخاب شوند. این سؤال‌ها رفتار افراد را بیشتر از نظرشان مورد بررسی قرار می‌دهند.

ایلان ماسک محکوم به کناره‌گیری از ریاست هیئت مدیره تسلا شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۰/ ۷ دقیقه

توئیت‌های جنجالی ایلان ماسک، سرانجام ناخوشایندی داشت. مشهورترین کارآفرین دنیا در سال‌های اخیر، پس از پیگیری‌ کمیسیون بورس امریکا، محبور به کناره‌گیری از ریاست هیئت مدیره‌ی تسلا شد.

مدیر روابط‌عمومی کیست؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۵/ ۶ دقیقه

یکی از سطوح مهم مدیریتی سازمان‌ها، مدیریت واحد روابط‌‌عمومی است؛ در این مطلب به شرح شرایط، نیازها و وظایف مدیر روابط‌عمومی در یک سازمان می‌پردازیم.

هک رشد و نقش آن در پیشرفت استارت‌آپ

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۷/ ۵ دقیقه

هک رشد یک میانبر برای توسعه و بازاریابی محصول است. در گذشته بازاریابی محصول براساس شهود افراد و با روش‌های کلاسیک انجام می‌شد، اما در محیط‌های استارت‌آپی به دلیل محدودیت زمان و منابع، روش‌های کلاسیک نمی‌توانستند به طور کامل پاسخگو باشند. پاسخ‌های کیفی بدون تحلیل دقیق اطلاعات کارساز نبودند و باعث گمراهی کسب‌وکار می‌شدند.