نوشته های مرتبط: مدل‌های شایستگی، پلی به‌سوی تحقق اهداف سازمانی

پکیج مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار (بخش دوم)

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفه‌ای، مدیریت کنید.

نگاهی بر فاکتورهای مثبت و منفی در مصاحبه‌های شغلی

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

چگونه می‌توانید تأثیر مثبتی در ذهن مسئول مصاحبه‌ به‌جای بگذارید و چه عواملی ممکن است استعدادها و مهارت‌های شما را زیر سؤال ببرد؟ در این مطلب خواهیم خواند.

پکیج مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار (بخش اول)

۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه و گردآوری شده است، با نکات و تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که به کمک آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را به سبک مدیران برجسته و حرفه‌ای، مدیریت کنید.

چرا راهبران باهوش کسب‌وکار شکست می‌خورند؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

بیشتر کسب‌و‌کارها را افراد بسیار باهوش اداره می‌کنند؛ اما وقتی این کسب‌و‌کارها با شکست مواجه می‌شوند، دلیل آن معمولا اشتباهات همین راهبران باهوش است.

رشد شرکت خود را بر مبنای مقیاس پیش‌بینی شده تنظیم کنید

۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

پیش از اینکه یک کسب‌وکار به مرحله‌ مقیاس‌پذیری برسد، بنیان‌گذاران باید ملزومات و زیرساخت‌های این تغییرات بزرگ را آماده کرده باشند.

قبل از پذیرفتن پیشنهاد شغلی، این سؤال‌ها را از خودتان بپرسید

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

تصمیم‌گیری عجولانه چیزی جز پشیمانی به‌همراه ندارد؛ بنابراین پیش از پذیرفتن یک موقعیت شغلی ببینید آیا کار مورد نظر با روحیات و علاقه‌مندی‌های شما سازگاری دارد یا خیر.

چگونه به یک راهبر کسب‌وکار حرفه‌ای تبدیل شویم؟

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

طی دهه گذشته، سرعت تغییر و رشد پیچیدگیِ محیط کسب‌وکار به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. راهبران اغلب خودشان را در واکنش به این چالش‌ها، خسته و درهم‌شکسته می‌یابد؛ پس افزایش انعطاف‌پذیری برای آنها مهارتی ضروری محسوب می‌شود.