نوشته های مرتبط: غلبه بر چالش جذب اولین مشتریان

چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۰/ ۹ دقیقه

گاهی اوقات کار در قالب یک گروه، بسیار سخت و چالش‌برانگیز است. در ادامه راهکارهایی مهم برای داشتن سازمانی موفق و تاثیرگذار در قالب یک تیم را مرور می‌کنیم.

ارتباط چهره‌به‌چهره با مشتریان، کسب‌وکارتان را مستحکم‌ می‌کند

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۰/ ۷ دقیقه

اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسب‌وکارهای مجازی کشانده است؛ اما می‌توان این روند را به ارتباطات چهره‌به‌چهره تبدیل کرد.

۳ شیوه اثبات‌شده برای متقاعد کردن مشتریان

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۰۰/ ۱۰ دقیقه

انسان‌ها دارای شخصیت‌های متفاوتی هستند. برای اینکه آنها را متقاعد کنید، بهتر است با هر فرد متناسب با خصوصیات شخصیتی او صحبت کنید.

۷ درس مهم از یک استارت‌آپ شکست‌خورده

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۱:۰۰/ ۱۲ دقیقه

راه‌اندازی یک کسب‌وکار بسیار دشوار است و هیچ چیز بیش از بررسی دلایل شکست یک استارت‌آپ ناموفق آموزنده نیست.

آیا همیشه حق با مشتری است؟

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

شاید گمان کنید وظیفه شما فقط تحویل پروژه به مشتری است، اما اگر کارها خوب پیش نرود همه تقصیرها به گردن شما خواهد افتاد و این شما هستید که با از دست دادن مشتریان تاوان می‌دهید.

مثلث رشد کسب‌وکار؛ کلید موفقیت در رقابت

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

گاهی اوقات راه‌حل‌های رشد یک کسب‌و‌کار بدیهی به نظر می‌رسند؛ درصورتی‌که همین راه‌حل‌های ساده می‌توانند موفقیت زیادی برای شما داشته باشند.