نوشته های مرتبط: نقش جادویی کلمات در مدیریت بحران

کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوری ۱۲ و ۱۳ آذر برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۸/ ۲ دقیقه

چهاردهمین کنفرانس ملی و دهمین کنفرانس بین‌المللی "مدیریت فناوری و نوآوری" با محوریت "نوآوری در تلاطم‌های محیطی" در تاریخ ۱۲ و ۱۳ آذر ۱۳۹۹ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

یک موسس استارت‌آپ چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۹:۵۰/ ۸ دقیقه

انتقادپذیری از حیاتی‌ترین ویژگی‌های یک موسس استارت‌آپ است.

رسوایی اخیر فیسبوک و مدیریت بحران به شیوه مارک زاکربرگ

۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

اخبار چند روز گذشته حاکی از این است که یک شرکت مشاوره حقوقی، به‌واسطه‌ی یک اپلیکیشن شخص ثالث، اطلاعات ۵۰ میلیون کاربر فیسبوک را در اختیار گرفته است.

راهبران بزرگ چگونه به بحران‌ها واکنش نشان می‌دهند؟

۱۳۹۶/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

مدیریت بحران مستلزم واکنش فوری است؛ ولی یک راهبر خوب برای رهایی از فشار و استرس شرایط سخت، به پاسخ‌های عجولانه پناه نمی‌برد.

از انتقاد‌های منفی به نفع برند خود استفاده کنید

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

انتقادهای منفی نباید نادیده گرفته شوند یا پاسخ نامناسبی دریافت کنند. این نقدها هدیه‌هایی از طرف مشتریان هستند و کمک می‌کنند که یک برند بتواند روی حل مشکلات تمرکز کند.

چگونه از کارمندان خود، با اخلاق حرفه‌ای انتقاد کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۰/ ۹ دقیقه

بازخورد و انتقاد، از عوامل رشد کسب‌و‌کار هستند؛ اما باید به‌صورت صحیح بیان شوند تا بتوانند تاثیر خوبی روی طرف مقابل بگذارند و باعث پیشرفت شوند.

مدیرانی که کابوس کارمندان خود هستند

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

در این مطلب چهار نمونه از مدیرانی که باعث می‌شوند کارمندان‌شان حتی بعد از اتمام ساعات کاری ناراحت و مضطرب باشند را به شما معرفی می‌کنیم.