کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوری ۱۲ و ۱۳ آذر برگزار می‌شود
با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، ۸

کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوری ۱۲ و ۱۳ آذر برگزار می‌شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۸ | ۲ دقیقه

چهاردهمین کنفرانس ملی و دهمین کنفرانس بین‌المللی "مدیریت فناوری و نوآوری" با محوریت "نوآوری در تلاطم‌های محیطی" در تاریخ ۱۲ و ۱۳ آذر ۱۳۹۹ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

نوپانا: کنفرانس سال جاری با سخنرانی برجسته‌ترین اساتید بین‌المللی حوزه مدیریت فناوری و نوآوری همراه خواهد بود. همچنین در این رویداد شاهد حضور مدیران پیشرو صنایع داخلی به همراه نشست‌های تخصصی در بخش‌های مختلف صنعت با حضور صاحب‌نظرانی دیدگاه‌های متنوع خواهیم بود.

بخش ویژه کنفرانس، ارائه تجربیات مدیریت نوآوری در شرایط بحران توسط شرکت‌ها و سازمان‌های نوآور ایرانی است.

شایان ذکر است برنامه‌های آموزشی کنفرانس در تاریخ ۸-۱۱ آذر ماه با حضور مدرسین ایرانی داخل و خارج کشور مشتمل بر سرفصل‌های کاربردی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در کارگاه‌ها با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی با ۷۰% تخفیف و برای حضور در کنفرانس به طور رایگان مهمان انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران خواهند بود.

علاقمندان می توانند جهت بهره‌برداری از سرفصل‌های این رویداد، برای ثبت نام و کسب اطلاعات تکمیلی به وبسایت کنفرانس به آدرس www.conferene.iramot.ir و یا صفحه اینستاگرام انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران به آدرس iramot_association مراجعه نمایند.

برچسب‌ها: مدیریت بحران کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوریصندوق نوآوری و شکوفایی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.