نوشته های مرتبط: شش تکنیک برای به دست آوردن بینش مشتری

پکیج استارت آپ؛ صفرکیلومتر

۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۰/ ۱۶ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تولید و گردآوری شده است، یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

استارت‌آپ‌ها، پیروز میدان رقابت با کسب‌وکارهای سنتی

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۰/ ۵ دقیقه

کارگاه «استارت‌آپ چیست و چگونه استارت‌آپ‌ها، کسب‌وکارهای سنتی را شکست می‌دهند؟» با ارائه دکتر محمد واعظی‌نژاد در تهران برگزار شد. در این مطلب به گزارش برگزاری این کارگاه می‌پردازیم.

روایتی از تغییر مدل کسب‌وکار که منجر به موفقیتی چشمگیر شد

۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۰/ ۲ دقیقه

شرکای کلیدی، بخش مهمی از بوم مدل کسب‌وکار است و برای تدوین آن باید شرکای داخلی و خارجی را هم‌زمان در نظر گرفت.

بررسی مدل کسب‌وکار شرکت کریگزلیست

۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

بررسی مدل‌های کسب‌وکار موجود به شما دید خوبی از شرکت‌های بزرگ می‌دهد و با الگوبرداری صحیح و هوشمندانه از آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را در مسیر درستی قرار دهید.

فرایند توسعه محصول: از ایده تا توسعه

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

ارائه استارت‌آپ به سرمایه‌گذار: آمادگی برای ارائه

۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

ارائه استارت‌آپ به سرمایه‌گذار: از تحقیقات بازار تا اطلاعات عملیاتی

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

ارائه استارت‌آپ به سرمایه‌گذار: از ساختار سازمانی تا بیمه

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.