نوشته های مرتبط: نقدی بر تاکسی‌یاب‌های استارت‌آپی در ایران

چگونه قانون‌های قدیمی، ترمز توسعه استارت‌آپ‌های داخلی می‌شوند

۱۳۹۷/۰۲/۰۴ - ۲۱:۱۱/ ۹ دقیقه

تفاوت مجوزها در شهرهای مختلف کشور مشکلاتی را برای کسب‌وکارهایی از جمله اسنپ ایجاد کرده است.

نياز به مراكز آزاد و امن داده‌ها در ايران

۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۰/ ۱۶ دقیقه

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های رقابتی استارت‌آپ‌های ایرانی دسترسی آزاد به داده‌های کاربران است؛ اما این داده‌ها باید در داخل خاک کشور و به بهترین نحو ممکن توسط دولت حفاظت شوند.

کالای ایرانی، محصول تمام استارت‌آپ‌های ایرانی

۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۲:۰۰/ ۱۰ دقیقه

چرا محصول همه استارت‌آپ‌های ایرانی، «کالای ایرانی» به حساب می‌آیند و چرا باید از آنها حمایت کرد؟

مسئولیت حمایت از استارت‌آپی‌ها در سال حمایت از کالای ایرانی

۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

چرا مردم و مسئولان در برابر کسب‌وکارهای نوپای استارت‌آپی و فعالان این عرصه در سال حمایت از کالای ایرانی وظیفه حمایت دارند؟

اشباع بازار تاکسی اینترنتی

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۸/ ۱۴ دقیقه

فضای تاکسی اینترنتی در ایران تنها طی یک سال اخیر دچار تحولات گسترده‌ای شده است. از مخالفت‌های ابتدایی با نخستین بازیگران این عرصه گرفته تا تمایل زیاد به راه‌اندازی کسب و کارهای مشابه حالا همه را در مقابل تعداد قابل توجه برندهای تاکسی اینترنتی در فضای حمل و نقل شهری قرار داده است.

چه کسانی به دفتر اسنپ در کرمان حمله کردند؟

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۴:۲۵/ ۶ دقیقه

شرکت تاکسی آنلاین اسنپ در حالی قرار بود از هفته آینده کار خود را به طور رسمی در کرمان شروع کند، با هجوم عده‌ای به دفتر خود مواجه شد.

اسنپ با اسنپ تریپ وارد بازار گردشگری آنلاین می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۸:۳۵/ ۴ دقیقه

همکاری جدید اسنپ با پین‌تاپین سبب به وجود آمدن اسنپ‌تریپ شده تا اسنپ در حوزه گردشگری نیز فعالیت داشته باشد