نوشته های مرتبط: به‌جای بیشتر کار کردن، هوشمندانه کار کنید

با این روش زمان‌بندی متفاوت، بهره‌وری خود را افزایش دهید

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

رویکرد «زمان بندی تقویم بر اساس صفر»، روشی است که بر اساس آن برای تک‌تک ساعت‌های روز برنامه‌ریزی می شود؛ بدین ترتیب هیچ زمان بیهوده‌ای در طول روز باقی نمی‌ماند.

مدیریت زمان؛ از گذشته تا امروز

۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۲:۰۰/ ۶ دقیقه

در این مطلب به تاریخچه‌ مختصر مدیریت زمان پرداخته‌ایم؛ مسئله‌ای که مهارتی بسیار مهم در زندگی شخصی و کاری است.

کدام شرایط شغلی، سلامت روان را تهدید می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۵:۰۰/ ۴ دقیقه

اگر شما یک کارمند هستید، باید به سلامت روانی خود اهمیت دهید و در صورتی که احساس کردید در خطر آسیب هستید، باید در پی اصلاح شرایط کاری خود برآیید.

چگونه هوشمندانه کار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۰/ ۱۰ دقیقه

کار هوشمندانه به این معنا است که وظایف میان افراد متخصص تقسیم شوند. کاری که با عادت‌ها و تفکر انتقادی همراه است و زمان و انرژی کمتری می‌برد.

چگونه کارمندانی بانشاط داشته باشیم؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

میزان نشاط کارمندان، ارتباط مستقیم با عملکرد آن‌ها دارد و در نهایت بر موفقیت سازمان اثرگذار است.