نوشته های مرتبط: هفت روند بازاریابی آنلاین گردشگری 2017

پنجمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) برگزار شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۶/ ۱۲ دقیقه

رویداد تخصصی دیجیتال مارکترها (DM Talk) تخصصی‌ترین رویداد حوزه دیجیتال مارکتینگ است که در تاریخ پنجشنبه ۶ تیرماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

استارت بومی‌سازی قطارهای مترو زده شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۰/ ۶ دقیقه

به همت شرکت های دانش بنیان داخلی، قطارهای «ایران ساخت» روی ریل مترو قرار می‌گیرند

در اولین موبایل سامیت ایران چه گذشت؟

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۰:۱۵/ ۲۳ دقیقه

اولین دوره رویداد موبایل ایران (IRAN MOBILE SUMMIT) در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد در سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران و با حضور مدیران استارتاپ‌ها، شرکت‌های فعال در حوزه تبلیغات، بازی‌سازان و برنامه‌نویسان موبایل و جمعی از علاقه‌‌مندان به حوزه موبایل برگزار شد.

تبدیل تهدید به فرصت

۱۳۹۸/۰۳/۳۰ - ۲۳:۴۱/ ۵ دقیقه

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. تحریم‌های ناجوانمردانه امریکا هم، اگر ما هوشیارانه عمل کنیم، می‌تواند خیری عظیم و ماندگار برایمان به ارمغان بگذارد. همچنان که نمونه‌های بسیاری از آن را در حوزه‌های مختلف فناوری و صنعتی در کشور دیده‌ایم. در واقع آنچه زیرکان عالم درباره تبدیل تهدید به فرصت گفته‌اند، امروزه نیز می‌تواند برای کشور ما اتفاق بیفتد.

اولین دوره رویداد موبایل ایران (Iran Mobile Summit) برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۸:۰۰/ ۵ دقیقه

رویداد ایران موبایل سامیت(Iran Mobile Summit) برای اولین بار به منظور تمرکز بر محتوا و مشکلات حوزه موبایل در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ در سالن کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

تلگرام چگونه به مادر سوپراپ‌های کاربران ایرانی تبدیل شد؟

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۸/ ۲۳ دقیقه

تلگرام ذاتا یک سوپراپ نیست، اما در ایران نقش یک سوپراپ را بازی می‌کند. این اپلیکیشن به بازار سیداسماعیلی تبدیل شده که در آن از شیر مرغ تا جان آدمیزاد می‌توان یافت. چطور شد که تلگرام به مادر سوپراپ‌های کاربران ایرانی تبدیل شد؟

وضعیت استارتاپ‌های ایرانی در بزرگ‌ترین بازار نرم‌افزاری ایران

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۷/ ۱۱ دقیقه

رشد اپلیکیشن هر استارتاپ در بزرگ‌ترین بازار نرم‌افزاری ایران می‌تواند نشان‌دهنده رشد خود استارت‌آپ در سال ۹۷ و سطح علاقه کاربران جدید به آن هم باشد.