نوشته های مرتبط: ۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

بررسی اکوسیستم موفق کسب‌وکارهای نوپا در آمریکا و سنگاپور

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۲/ ۱۱ دقیقه

وزارت صمت اخیرا گزارشی از رتبه‌بندی استارت‌آپ‎ها در جهان منتشر کرده که براساس آن ایران از لحاظ تعداد استارت‌آپ‎ها در رتبه 48 قرار دارد.

بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهره‌ای دیگر از شرکت‌های هرمی؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۷/ ۴ دقیقه

بازاریابی شبکه‌ای یا چندسطحی، از انواع فعالیت‌های جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمی‌گذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفاف‌سازی اصول آن می‌پردازیم.

فروش سهام استارت‌آ‌پ‌ها معمولا چه زمانی است؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۴/ ۱۵ دقیقه

در حالیکه‌ می‌گویند یک کسب‌وکار آنلاین هرگز به چالش کشیده نمی‌شود، با نگاهی به هر مرحله از چرخه حیات یک کسب‌وکار آنلاین، یک مجموعه منحصر به فردی از موانع برای مقابله دیده ‌می‌شود.

انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۳:۲۸/ ۹ دقیقه

رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.

نیازمند فراکسیون استارت‌آپ‌ها در مجلس هستیم

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۱۰/ ۳ دقیقه

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: نیازمند ایجاد فراکسیون پارک‌های علم و فناوری و استارت‌آپ‌ها در مجلس شورای اسلامی هستیم.

پردیس سامیت؛ دورهمی برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۰/ ۴ دقیقه

گردهمایی بزرگ پردیس سامیت ۸ و ۹ آذرماه با حضور علاقه‌مندان و فعالان حوزه کارآفرینی و برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی سراسر ایران برگزار خواهد شد.

تاثیر تکنولوژی‌های پزشکی بر روی بازاریابی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۹/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.