نوشته های مرتبط: ۳۰ نکته برای شروع طوفانی یک استارت‌آپ

سرمایه‌گذاری خطرپذیر چگونه عمل می‌کند؟

۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۲/ ۳۵ دقیقه

مهم‌ترین منبع جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها سرمایه‌‌گذاری خطرپذیر یا جسورانه است.

فیسبوک به ماجراجویی در دنیای ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۸/ ۶ دقیقه

فیسبوک به‌تازگی یکی از استارتاپ‌های خوش آتیه‌ی ارزهای دیجیتال را خریداری کرده است؛ اما این خرید، پایان راه بلندپروازی‌های فیسبوک نیست.

کارگاه ارزش‌گذاری استار‌ت‌آپ‌ها

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها توسط نوآفرینان در تاریخ ۷ دی ماه از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

با انتخاب یک شریک شغلی مناسب، احتمال موفقیت کسب‌وکار خود را افزایش دهید

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۵۰/ ۴ دقیقه

انتخاب شریک کاری و کار کردن با او موضوع حساس و پیچیده‌ای است و نقش زیادی در موفقیت کسب‌وکار شما دارد.

درک چارچوب‌های بازاریابی

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۱۴ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

مقدمه‌ای برای بازاریابی اینترنتی

۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۱:۰۰/ ۱۳ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای  تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.

چگونه وب‌سایت خود را در صدر نتایج جست‌وجوی گوگل قرار دهیم؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۴:۵۱/ ۶ دقیقه

اگر وب‌سایت کسب‌وکار شما جایگاه بهتری در صفحات مجازی و لیست نتایج موتورهای جست‌وجو داشته باشد، احتمال موفقیت بیشتری خواهید داشت.

برندسازی با بودجه کم برای کارآفرینان نوپا

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۰/ ۹ دقیقه

برندسازی یکی از پایه‌های اصلی موفقیت در بازاریابی کسب‌وکار است؛ اما قطعا کارآفرینان نوپا و استارتاپ‌های کوچک نمی‌توانند هزینه‌ی بالایی برای این بخش داشته باشند.