نوشته های مرتبط: معافیت مالیاتی برای دانش‌بنیان‌ها

معافیت مالیاتی ۲۰ ساله شرکت‌ها با عضویت در پارک فناوری پردیس

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۰۷/ ۸ دقیقه

مدل پذیرش شرکت‌ها در فاز سوم پارک، نشان‌دهنده یک فرصت ویژه برای شرکت‌هایی است که می‌خواهند در جمع کارآفرینان فناور پارک فناوری پردیس حضور پیدا کنند.

ارتباط شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع تسهیل می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۸/ ۵ دقیقه

سورنا ستاری با اشاره به برنامه معاونت علمی و فناوری درباره اقلام تحریمی ،گفت: هر هفته رویدادهایی را به عنوان «همرسانی عرضه و تقاضا» با کمک صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌کنیم تا ارتباط بین شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع تسهیل شود.

بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان در اقتصاد کشور نقش‌آفرین شدند

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۱/ ۸ دقیقه

با اجرای شدن قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان اکنون ۴۴۶۲ شرکت از این حمایت‌ها بهره‌مند شده‌اند. این شرکت‌ها بیش از ۳۰۰ هزار شغل ایجاد کرده و فروشی بالغ بر ۹۰۰ هزار میلیارد ریال در سال به ارمغان آورده‌اند.

رویکرد دولت حمایت قاطع از شرکت های دانش بنیان است

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۸:۳۶/ ۴ دقیقه

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: رویکرد دولت حمایت قاطع و جدی از شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه آن‌هاست زیرا که راه اندازی این شرکت ها زمینه ساز توسعه همه جانبه خواهد شد.

تولیدات هواشناسی توسط شرکت‌های دانش بنیان رونق می‌گیرد

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۸/ ۷ دقیقه

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: شرکت‌های دانش بنیان، استارت‌آپ‌ها با نوآوری شان نیاز دانشی برای پیش بینی دقیق آب و هوا را تامین می‌کنند.

دانش‌بنیان‌ برنده کارزار با اقتصاد سنتی است

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۹/ ۲۴ دقیقه

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: بخش سنتی اقتصاد در رویارویی با دانش‌بنیان و استارتاپی‌ها قطعا میدان را واگذار می‌کند و به‌جای مقابله و مبارزه، باید به دنبال سرمایه‌گذاری و حمایت از این کسب و کارها و ایده‌های خلاقانه بنیان‌گذاران کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و استارتاپی برود.

۴۸محصول جدید دانش‌بنیان در حوزه گیاهان دارویی ارائه می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۸/ ۱۲ دقیقه

دبیر ستاد توسعه فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی گفت: در چهارمین دوره نمایشگاه گیاهان دارویی، دستاوردهای جدید شرکت های دانش بنیان در این حوزه به نمایش گذاشته می شوند.

حوزه دانش بنیان از سوی حاکمیت به رسمیت شناخته شده است

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۲/ ۱۰ دقیقه

معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت:در حال حاضر چه نظام حاکمیتی به معنای عام و چه دولت تقریبا پشتیبان و تسهیلگر تمام فعالیت های دانش بنیان، کسب و کارهای نو و استارتاپ ها در کشور هستند و این حوزه را به رسمیت شناخته اند.