نوشته های مرتبط: جام رمضان دیجی‌کالا

تمرکز آتشین دیجی‌کالا بر نظارت و کنترل قیمت و کیفیت

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۹:۳۲/ ۷ دقیقه

دیروز عصر (۲۴ آذر ماه) در مراسمی دیجی‌کالا ضمن معرفی برترین‌های دیجی‌کالا مگ و برندهای برگزیده در این فروشگاه از نگاه کاربران، برنامه‌های جدید این فروشگاه آنلاین از جمله بازدید کاربران از مرکز پردازش دیجی‌کالا را نیز اعلام کرد.

جشن خرید اینترنتی ایران، رویداد یلدای ۹۷ دیجی‌کالا

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۲/ ۶ دقیقه

دیجی‌کالا امسال هم به سنت سال‌های گذشته بزرگترین رویداد خرید اینترنتی کشور را در آستانه‌ی یلدا و روز خرید اینترنتی ایرانیان از تاریخ 27 تا 30 آذر 97 برگزار می‌کند.

کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۳/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

مسابقه‌ جام برترین‌های دیجی‌کالا مگ

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۲/ ۳ دقیقه

جام برترین‌های دیجی‌کالا مگ سال ۲۰۱۸، دوشنبه ۱۲ آذر ۹۷ شروع شد و تا یک هفته ادامه دارد. برندگان این مسابقه، هرکدام یک گوشی هوشمند آنر ۹ لایت به خانه می‌برند.

دیجی‌کالا آمار فروش برندهای ایرانی را افزایش داده است

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۳/ ۳ دقیقه

در پلتفرم مارکت‌پلیس دیجی‌کالا نرخ رشد سهم برندهای ایرانی از فزوردین تا آبان ۱۳۹۷، بسیار قابل توجه بوده است.

بازاریابی چندسطحی؛ فعالیت قانونی یا چهره‌ای دیگر از شرکت‌های هرمی؟

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۷/ ۴ دقیقه

بازاریابی شبکه‌ای یا چندسطحی، از انواع فعالیت‌های جذب مشتری و بازاریابی است که از آغاز روند آن در ایران مدت زیادی نمی‌گذرد. در این مطلب به تحلیل این نوع بازاریابی و شفاف‌سازی اصول آن می‌پردازیم.