معرفی مالمو، فروشگاه خرید آنلاین سوغات
۸.۷

معرفی مالمو، فروشگاه خرید آنلاین سوغات

توسط علیرضا وائلی | ۱۴۰۲/۱۰/۵ - ۰۹:۵۰ | ۶ دقیقه

ایران کشوری غنی از نظر انواع سوغات خوراکی و صنایع دستی است.

ایران کشوری غنی از نظر انواع سوغات خوراکی و صنایع دستی است، فرهنگ خرید سوغات هم از دیرباز در بین ایرانیان رواج داشته است و هنوز هم این فرهنگ خوب از رونق بسیار زیادی برخوردار است اما مشکل آنجاست که خرید سوغاتی در گرو سفر رفتن است و با کاهش سفر کسب و کارهای حوزه سوغات هم رو به کسادی می روند. خیلی وقتها هم سالها طول می کشد تا ما به یک شهری سفر کنیم و بتوانیم سوغاتی های آن شهر را برای خود و عزیزانمان خریداری کنیم.

با توسعه زیرساخت های دیجیتال و رواج فضای مجازی به مرور سهم فروش های اینترنتی هم بیشتر شده است و حالا کسب و کارهایی در حوزه سوغات هم ایجاد شده اند که به فروش آنلاین سوغات و صنایع دستی می پردازند تا بازار سنتی و محدود سوغات را رونق بیشتری ببخشند.

مالمو؛ فروشگاه آنلاین خرید سوغات یکی از این کسب و کارهاست.

 

 

 

این استارتاپ که از دو سال قبل فعالیت خودش را آغاز کرده است تا کنون سوغات شهرهای زیادی را در سایت خود به فروش رسانده است.

مالمو تلاش دارد که بتواند در راستای مسئولیت اجتماعی خود از کسب و کارهای بومی حوزه سوغات با فروش آنلاین محصولات آن ها حمایت کند.

این استارتاپ همچنین در حوزه فروش  هدایای تبلیغاتی و هدایای سازمانی نیز فعالیت می کند و بسته های متنوعی را برای فروش به سازمان ها تدارک دیده است و لندینگ پیج خرید هدایای تبلیغاتی و هدیه سازمانی را به همین منظور در سایت خود ایجاد کرده است.

  

از طرفی یکی از اقدامات مالمو تسهیل گری فروش برای تامین کنندگان سوغات و صنایع دستی است که با آن ها قراردادهایی را منعقد می کند و محصولات آنها را در بستر مارکت پلیس ها به فروش می رساند و صفر تا صد عکاسی محصول، مدیریت پنل، انبارداری و ارسال آن را به انجام می رساند.

در حال حاضر بیش از 200 نوع محصول در تنوع بالا در وبسایت مالمو به فروش می رسد که روند توسعه محصول این فروشگاه همچنان ادامه دارد. سفره قلمکار اصفهان ، ترمه یزد، انواع کیف های سنتی و بسیاری سوغات خوراکی مثل ترشی انبه هرمزگان، قهوه یزدی، سوهان قم، گز بلداجی ، حبه عناب بیرجند، شکرپنیر بجنورد و ... نیز در مالمو به فروش می رسند.

 

مالمو دسته بندی های محتلفی را نیز در سایت خود قرار داده است، سوغاتی های مناسب کودکان، سوغاتی های جایگزین قند، سوغاتی های مناسب هدیه از این دست هستند. در این سایت دسته بندی قیمتی هم برای محصولات مختلف انجام شده است و شما در صورتی که در بازه قیمتی خاصی به دنبال سوغات هستید می توانید به راحتی در همان بازه قیمتی محصولات خود را مشاهده و خریداری نمایید.

وبسایت مالمو در مناسبت های مختلف مثل یلدا، نوروز، روز زن و ... نیز تخفیف هایی را بر روی محصولات خود لحاظ می کند.

 

این استارتاپ به دنبال بالا بردن سهم سوغات در فروش های اینترنتی است و به دلیل فقر محتوا در حوزه سوغات تلاش دارد که بتواند محتوای مختلف و با کیفیتی را از محصولات حوزه سوغات آماده کند.

حامد فروتن هم بنیانگذار مالمو در گفتگو با نوپانا اعلام کرد که در یک همکاری دو جانبه، مالمو با برخی برندهای حوزه سوغات قراردادهایی را جهت تسهیلگری در فروش سوغات منعقد نموده است و مذاکراتی با سایر تولیدکنندگان سوغات نیز در حال انجام می باشد.

 

وی گفت این استارتاپ به دنبال آن است که در سال آینده فروش خارجی را برای صنایع دستی ایران آغاز نماید.

وی از چالش های مربوط به فروش سوغات به فقر محتوایی، بسته بندی نامناسب، همکاری ضعیف برخی تامین کنندگان و مشکل لجستیک اشاره نمود.

برچسب‌ها:
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره علیرضا وائلی