هشتمین رویداد تخصصی بازاریابی ایران برگزار می‌شود
رشد با اهرم دیجیتال مارکتینگ؛ ۸

هشتمین رویداد تخصصی بازاریابی ایران برگزار می‌شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۰۱ | ۶ دقیقه

هشتمین رویداد تخصصی بازاریابی ایران (DM talk) در تاریخ ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود.

نوپانااین رویداد بزرگ حوزه بازاریابی ایران که پیش از این قرار بود در اسفند سال ۱۴۰۰ برگزار شود اما با همه‌گیری سویه جدید ویروس کرونا، به تعویق افتاد، هم‌اکنون در ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت امسال به صورت هیبرید برگزار می‌شود. برگزارکننده این رویداد، رسانه دی‌ام برد است.

این رویداد هرساله مخاطبین گسترده‌ای از مدیران بازاریابی و دیجیتال گرفته تا کارشناسان، مدیران عامل و علاقه‌مندان این حوزه دارد و با گردهم‌آوری متخصصان و فعالان موفق حوزه، دانشی تجربی و کاربردی را به این طیف مخاطبین انتقال داده و فضایی برای شبکه‌سازی کامیونیتی مارکترهای ایران را فراهم می‌کند.

در هشتمین رویداد DM talk، علی رسولی CMO بازار، مهدی حبیبی CMO اسنپ‌فود، آرش خسرویان مدیر مارکتینگ علی‌بابا، پریسا رحیمی مدیر ایکامرس نستله، کوروش عباسی، مدیر باشگاه مشتریان بانک آینده، فرید شکریه مدیرعامل آژانس تبلیغاتی فورمایند، عادل طالبی مدیرعامل نشر برآیند و موسس تیزلند، عطیه نوری مدیر روابط عمومی گروه اسنپ، روژین نقوی CMO دکترنکست، احسان مهدی‌زاده CMO والکس، الهام وحیدی CMO ایران‌تلنت، پیمان خلیل مدیر سئو باسلام سخنرانی خواهند کرد.

همچنین دو پنل گفتگو نیز برگزار خواهد شد که طی آن‌ها مدیران عامل یکتانت، تپسل، صباویژن و دیما و همچنین مدیران بازاریابی دیجیتال دیجیکالا، اسنپ‌تریپ و ازکی با مدیریت آرش برهمند سردبیر ماهنامه پیوست پیرامون مسائل روز تبلیغات دیجیتال ایران بحث خواهند کرد.

این رویداد با نام «رشد با اهرم دیجیتال مارکتینگ»، بر روی چالش‌ها و فرصت‌هایی که بازاریابی دیجیتال برای کسب‌وکارها به وجود می‌آورد تمرکز می‌کند و با دعوت از متخصصان موفق حوزه، از دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک اهرم رشد بزرگ سخن می‌گوید.

تاریخچه رویداد DM talk

این رویداد تا پیش از این ۷ بار برگزار شده است و اولین دوره برگزاری آن هم به خردادماه سال ۱۳۹۷ برمی‌گردد. از همان ابتدا هدف انتقال تجربه، ساختن یک کامیونیتی مشخص در حوزه بازاریابی و رشد و ارتقای سطح دانش در این حوزه بود. در ۷ دوره گذشته مدیران بازاریابی، روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال از برندهای مختلف و بزرگی همچون دیجی‌کالا، علی‌بابا، گروه اسنپ، لندو، ازکی، سامسونگ، تخفیفان، ایران‌تلنت، الوپیک، باسلام، اُکالا، آپ و... ارائه داشته‌اند و تجربیات خود را از کار در این مجموعه‌های موفق به مخاطبان انتقال داده‌اند.

رویداد پیشین با ۲۰۰۰ شرکت‌کننده آنلاین رکورد شرکت‌کنندگان DM talk را شکست و به دلیل مشارکت گسترده مخاطبان در پوشش رویداد در شبکه‌های اجتماعی، هشتگ رویداد DM talk به ترند توییتر تبدیل شد. 

برگزارکنندگان رویداد دی‌ام تاک ۸ تصمیم گرفته‌اند که این دوره از رویداد به صورت هیبرید (حضوری و آنلاین) برگزار شود تا مخاطبان بیشتری بتوانند از محتوای رویداد بهره ببرند. هشتمین رویداد DM talk در ۲۲ و ۲۳ این ماه، یعنی اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد.

برای جزئیات و اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام در این رویداد می‌توانید از اینجا اقدام کنید. همچنین کدتخفیف ۲۰دردصدی nopana20 برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

برچسب‌ها: DM talkرویداد دی ام تاکرویداد تخصصی بازاریابی ایران
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.