تاریخچه فضایی ایران در ماهنامه صنایع هوافضا منتشر شد
به همراه برنامه‌های آینده: ۸

تاریخچه فضایی ایران در ماهنامه صنایع هوافضا منتشر شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۲:۵۱ | ۳ دقیقه

شماره ۱۴۲ ماهنامه علمی، خبری و تحلیلی صنایع هوافضا به صورت ویژه‌نامه روز فناوری فضایی منتشر شد.

نوپاناویژه‌نامه روز فناوری فضایی ماهنامه صنایع هوافضا حاوی مطالب متعدد و جذابی از روند تاریخی فناوری فضایی در ایران است و بخشی برنامه‌های فضایی آینده کشور به صورت دو مصاحبه اختصاصی از زبان مسئولان وزارت دفاع و پژوهشگاه فضایی ایران، منتشر شده است.

در این شماره مطالبی همچون کامل‌ترین گاه‌شمار فناوری فضایی ایران (از سال ۱۲۴۸ شمسی تا سال جاری)، دو مصاحبه اختصاصی با سخنگوی فضایی وزارت دفاع و رئیس گروه مهندسی و تضمین ماموریت‌های سنجشی پژوهشگاه فضایی ایران، گزارش‌هایی از رزمایش‌های اخیر، گزارشی از راه‌اندازی نخستین شتاب‌دهنده استارت‌آپی فضایی در ایران، تقویم مهمترین ماموریت‌های فضایی دنیا در سال گذشته میلادی و چندین مطلب آموزشی و تحلیلی درباره مهمترین فناوری‌های روز حوزه فضایی دنیا منتشر شده است. 

ماهنامه صنایع هوافضا، نشریه‌ای علمی، خبری و تحلیلی است که با هدف رصد و دیده‌بانی، پویش محیطی و تحلیل روندهای تغییر در زمینه دانش، فناوری، صنعت و زیست‌بوم هوافضای ایران و جهان منتشر می‌شود. هدف نشریه، افزایش آگاهیِ سیاست‌گذاران، مدیران، صنعت‌گران، کاربران، فناوران، اساتید، دانشجویان، دانش‌آموزان و سایر علاقه‌مندان به پیشرفت‌ها، تغییر و تحولات حوزه تخصصی هوافضاست. همچنین، نشریه تلاش می‌کند با تولید محتوا و کنکاش نظام‌یافته‌ای ضمن الهام‌بخشی، درک صحیحی از وضعیت موجود و آینده این صنعت برای جامعه مخاطب ایجاد کند.

شماره ۱۴۲ ماهنامه صنایع هوافضا با مدیریت تیم تحریریه جدید و به دبیری عباس خاراباف (روزنامه‌نگار، پژوهشگر و کارشناس فناوری هوافضا) منتشر شده است.

برچسب‌ها: ماهنامه صنایع هوافضاپژوهشگاه فضایی ایران
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.