بیانیه شرکت سرآوا در مورد خبر دستگیری معاون سابق این شرکت
در پی جنجال رسانه‌ای علیه یکی از سرمایه‌گذاران استارتاپی کشور ۸

بیانیه شرکت سرآوا در مورد خبر دستگیری معاون سابق این شرکت

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۶ | ۲ دقیقه

روابط عمومی سرآوا: ارتباط دادن خبر دستگیری ایشان به سرآوا هدفی جز مغشوش کردن افکار عمومی و ایجاد جو ناامیدی در اکوسیستم کارآفرینی کشور ندارد.

نوپانا: امروز چند رسانه داخلی خبر بازداشت یکی از معاونان سابق شرکت سرآوا هنگام خروج از کشور را منتشر کرده‌‌‌اند که در رسانه‌های خارجی نیز بازنشر شده است. به اطلاع می‌رساند پرونده قضایی آقای عماد شرقی در ابتدای سال ۱۳۹۷ شکل گرفته و بر اساس پیگیری‌‌ نهادهای قضایی هیچ‌گونه ارتباطی بین این پرونده با شرکت و مدیران سرآوا وجود ندارد. بر این اساس ارتباط دادن خبر دستگیری ایشان به سرآوا هدفی جز مغشوش کردن افکار عمومی و ایجاد جو ناامیدی در اکوسیستم کارآفرینی کشور ندارد.

سرآوا به عنوان اولین و موفق‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری خصوصی در حوزه اقتصاد دیجیتال همواره با شفافیت کامل در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرده است. همچنین خاطر نشان می‌شود هیچ یک از موسسان،‌ مدیران و اعضای هیات مدیره سرآوا از جمله سید سعید رحمانی خضری پرونده یا حکم قضایی از مراجع قضایی کشور ندارند.

سرآوا به عنوان شرکت پیشرو سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای اینترنتی، بر امیدبخشی به جوانان کارآفرین ایرانی و تلاش در جهت ایجاد استقلال اقتصادی و امنیت ملی تاکید دارد و با رعایت قوانین کشور با افتخار این مسیر را ادامه می‌دهد.


روابط عمومی شرکت سرآوا
۲۵ دی ۱۳۹۹

برچسب‌ها: سرآواعماد شرقیسعید رحمانیسید سعید رحمانی خضری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.