دفتر شتابدهنده گذر در مرکز نوآوری کیش دایر شد
همزمان با افتتاح پژوهشکده محیط زیست کیش، ۷.۳

دفتر شتابدهنده گذر در مرکز نوآوری کیش دایر شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۸ | ۵ دقیقه

همزمان با افتتاح پژوهشکده محیط زیست کیش و ارائه دستاوردهای زیست‌محیطی شتابدهنده گذر در نمایشگاه جانبی، چهارشنبه ۱۹ آذرماه در طی مراسمی با حضور مسئولین دانشگاه علم و صنعت، مرکز نوآوری کیش و سازمان حفاظت از محیط زیست کشور، دفتر شتابدهنده گذر در مرکز نوآوری کیش که پیشتر در ۲۰ شهریورماه توسط ریاست محترم جمهوری، جناب آقای دکتر روحانی افتتاح شده بود، دایر گردید.

نوپانا: در این مراسم که با حضور دکتر ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت، دکتر باقری سرپرست واحد کیش و چابهار دانشگاه علم و صنعت، دکتر توفیقی رییس موسسه علوم و فنون و مرکز نوآوری کیش و مهندس میرشکار مدیر کل دفتر حفاظت از زیست‌بوم‌های دریایی و سواحل دریایی برگزار شد.

دکتر نادر شریعتمداری مدیر شتابدهنده گذر، با بیان لزوم توجه ویژه به ظرفیت‌های بالای جزیره کیش در جهت نقش آفرینی در اکوسیستم استارتاپی و کارآفرینی کشور افزودند: «فضای استارت آپی، فضایی در حال رشد است و طبیعی به نظر می رسد که این فضا با مشکلات و چالش هایی روبرو باشد اما نکته حائز اهمیت تلاش در حل این مشکلات در سریع ترین زمان ممکن است. ایشان از تامین مالی و سرمایه گذاری استارتاپ‌ها و عدم شناخت و آگاهی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نسبت به فضای کسب و کارهای نوپا به عنوان بزرگترین چالش موجود اکوسیستم استارتاپی کشور یاد کردند که شتابدهنده‌ها به عنوان نهادهای پشتیبان می‌توانند به رونق گرفتن فضای کسب و کار و توسعه فرهنگ کارآفرینی کمک کنند.»

ایشان از استارتاپ‌های ایویست به عنوان  استارتاپ حوزه بازیافت پسماندهای الکترونیکی، استارتاپ ژئوکان با تولید ژل‌های عامل دار شده‌ی آلی-معدنی در جهت مقابله با پدیده ریزگرد و تولید ماسه در چاه‌های نفت و گاز و شرکت دانش‌بنیان هیرکان با تولید محصول مقرون به صرفه آسفالت بازیافتی و با کیفیت مشابه آسفالت متداول و استارتاپ MYHSE در زمینه ایجاد پلتفرم شناسایی و ارزیابی ریسک سازمان ها و شرکت ها به عنوان استارتاپ‌های مستقر در شتابدهنده گذر نام بردند.

همچنین در این مراسم آقای امیرمیثم گیاهی، موسس و عضو هیات مدیره شرکت آروند به عنوان مدیر دفتر شتابدهنده گذر در کیش معرفی شدند.

شایان ذکر است شتابدهنده گذر، به عنوان شتابدهنده تخصصی حوزه عمران، انرژی و محیط زیست به عنوان کارگزار رسمی دانشگاه علم و صنعت و نماینده شرکت بین المللی سرمایه گذاری توسعه تجارت هیرمند در مرکز نوآوری کیش، در صدد است از ایده‌ها، استارتاپ‌ها و دستاوردهای این حوزه‌ها از ابتدا تا تجاری‌سازی محصول یا خدمت حمایت کند. این شتابدهنده تسهیلاتی تحت عنوان سرمایه‌گذاری بذری، فراهم کردن مکان استقرار اداری، کارگاهی و آزمایشگاهی، منتورشیپ تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، مشاوره کسب و کار، بازاریابی، فروش، تحقیق و توسعه و ارتباط با صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر را در اختیار استارتاپ‌ها قرار می‌دهد. متقاضیان جهت ارتباط با شتابدهنده گذر می‌توانند از طریق مراجعه به سایت  www.gozaraccelerator.ir یا تماس با شماره تلفن‌های ۰۹۱۰۲۰۲۰۷۴۱ و ۸۸۶۵۶۷۳۰-۰۲۱ اقدام نمایند.

برچسب‌ها: شتابدهنده گذردانشگاه علم و صنعتاستارتاپ‌های ایویستشرکت بین المللی سرمایه گذاری توسعه تجارت هیرمندامیرمیثم گیاهیاستارتاپ MYHSE
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.