ضرورت یافتن یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای برای حضور در اکوسیستم دیجیتال
رپورتاژ آگهی؛ ۸

ضرورت یافتن یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای برای حضور در اکوسیستم دیجیتال

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۲۱ | ۱۱ دقیقه

چطور دیجیتال مارکتینگ به موفقیت کسب و کار ما کمک می کند؟

نوپانا: تا چند سال پیش کسب و کارهای زیادی به صورت سنتی در بازار فعالیت داشتند. با پیشرفت دنیای اینترنت بسیاری از کسب و کارها یا به اصطلاح بیزنیس‌ها راه خود را به اکوسیستم دیجیتال باز کردند. حوزه دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) به موازات این پیشرفت‌ها جلو آمده و نقش پر رنگی در این موفقیت‌ها داشته است. اما چطور دیجیتال مارکتینگ و یک دیجیتال مارکتر به موفقیت یک کسب و کار کمک می کند؟

دیجیتال مارکتینگ از همان ابتدا در کنار شماست

اکثر کسب و کارهای نوپا به دنبال جذب کاربر و تبدیل آن‌ها به مشتری هستند و دوست دارند از همان ابتدا درآمد زیادی را تجربه کنند. شاید به نظر این کارها سخت و یا نشدنی به نظر برسد اما شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ اینجا هستند تا در این زمینه به شما کمک کنند.

استفاده از ترفندهایی مانند تولید محتوای با کیفیت، استفاده از هک رشد، سئو و بهینه سازی وب سایت و... نمونه ای از کارهایی است که توسط دیجیتال مارکتر‌های حرفه‌ای اجرا می شود تا کسب و کار شما را خیلی سریع تر به دیگران معرفی کنند.

به بیانی دیگر؛ دیجیتال مارکتینگ و دیجیتال مارکتر کنار شماست تا تضمین کنند در ابتدای کار با مشکلاتی که رقبای شما داشته‌اند درگیر نمی‌شوید.

دیجیتال مارکتینگ به برند سازی شما کمک می‌کند

بیشتر بیزنیس‌های قدیمی بین مردم شناخته شده‌اند و مشتریان خود را پیدا کرده اند. اما سوال اینجاست که یک کسب و کار نوپا چطور باید شروع کند؟

برندسازی جزو اولین قدم‌هایی است که باید برای معرفی خود بردارید. با معرفی برند خود به دیگران و ایجاد یک ارتباط قوی با مخاطبان، آن‌ها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید.

شما با کمک یک دیجیتال مارکتر خبره از نیاز مخاطبان خود باخبر می‌شوید، آن‌ها را بهتر می‌شناسید و از طریق کار و شبکه‌های اجتماعی است که ارتباطات خود را روز به روز قوی‌تر می‌کنید.

همچنین با استفاده از ترفندهای دیجیتال مارکتینگ مشتریان را به خرید از خود مجاب می کنید. رقبا را آنالیز می کنید و سبک و سیاق خود را در شبکه‌های اجتماعی درست می کنید. همه این موارد به برندسازی حرفه‌ای شما کمک شایانی خواهد کرد.

دیجیتال مارکتر داده‌ها را جمع آوری می‌کند

یکی از مهمترین‌ کارهایی که هر بیزینس باید انجام دهد؛ جمع‌آوری داده‌ها است. اما چه داده‌هایی؟ کجا از این داده‌ها باید استفاده شود؟ دیجیتال مارکتر است که پاسخ این سوالات را می‌داند.

 
مهمترین کاری که افراد متخصص در زمینه دیجیتال انجام می‌دهند، جمع‌آوری داده‌هایی است که به کسب و کار شما کمک می کند تا رشد سریع تری را تجربه کنید.

مشاوره در زمینه کسب و کار

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک ایده عالی دارید اما اصلا نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید. اما می‌توانید از مشاوره افراد خبره استفاده کنید.

با استفاده از یک مشاوره در زمینه کسب و کار خود می‌توانید در مورد ایده خود صحبت کنید و ایرادات و احتمالات شکست و موفقیت خود را برآورد کنید. به قول معروف بی گدار به آب نمی‌زنید.

طراحی سایت

وب سایت کسب و کارها در واقع فروشگاه هایی مجازی هستند که معرف برند و کار آن‌ها هستند. برای طراحی یک وب سایت باید داده‌های زیادی جمع‌آوری شود.

با استفاده از این داده‌ها وب‌ سایتی که شرکت دیجیتال مارکتینگ مورد نظر طراحی می‌کند دارای ویژگی‌های ظاهری است که کاربر را مشتاق به استفاده از سایت کند.

طراحی UX و UI سایت باید به طوری باشد که کاربر در سایت شما راحت باشد و بتواند به سادگی دکمه‌های خرید را بزند، محصولات پر فروش در دسترسش باشد و به سرعت محصولات دارای تخفیف را پیدا کند.

انجام بخشی از این کارها توسط دیجیتال مارکتر انجام شده و با ارائه یک سایت کامل، به بهبود بیزینس شما کمک می‌کند.

ارائه استراتژی لازم برای سئوی سایت

ابتدا به این سوال پاسخ می دهیم که چرا باید برای سئو هزینه کنیم ؟

۹۳ درصد خریدهای اینترنتی از یه سرچ ساده تو گوگل شروع میشه!

۷۵ درصد کاربرا دیگه به صفحه دوم گوگل نمیرن.

هزینه سئو در برابر نرخ بازگشت سرمایه از طریق رشد ترافیک وب سایت خیلی کمه.

سئو باعث برند شدن و افزایش اعتبار وب سایت میشه.

سئو ماندگاری بیشتری نسبت به روش‌های دیگه بازاریابی داره.

 قطعا سئو یا بهینه سازی برای موتور‌های جستجو نقش زیادی در موفقیت شما در حوزه کاریتان دارد. شما با کمک سئو است که سایت خود را به گوگل معرفی کرده و مخاطبان می‌توانند آن را ببینند.

در نظر داشته باشید پروسه سئو به یک استراتژی قوی و تجربه زیاد نیاز دارد. در نهایت با یک برنامه کوتاه مدت و بلند مدت می‌توانید هم بیزنیس خود را قوی شروع کنید و هم آن را گسترش دهید

بررسی اشکالات فنی سئوی سایت

شاید خودتان یک چیزهایی از سئو می‌دانید و یک سایت هم برای خود درست کرده‌اید اما هنوز خبری از فروش نیست‌. شاید این مشکل از اشکالات فنی یا تکنیکال سئو سایت شما باشد که باید از این نظر نیز بیزینس شما تحلیل شود.

فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کنند تا نقاط قوت و ضعف خود را جستجو کرده و موفقیت خود را تضمین کنید.

بررسی سئوی محلی

سئوی محلی کسب و کار شما را در منطقه زندگی خودتان به گوگل معرفی می‌کند. کسب و کار خوب بیزینسی است که در موقع نیاز مشتری آن‌جا باشد.

مثلا شما در یک خیابان رستوران دارید و می‌خواهید آن‌ را به دیگران معرفی کنید. قطعا افراد محلی که در آن منطقه زندگی می‌کنند می‌توانند مشتریان خوبی برای شما باشند.

سئوی محلی کارش این است که در نتایج جستجو با توجه به لوکیشن؛ شما را معرفی کند. قطعا این روش کسب وکار شما را بهبود خواهد داد.

استراتژی محتوا

شاید شما هم این جمله را شنیده باشید که می‌گوید محتوا پادشاه است. یک محتوای خوب است که نظر مخاطبان شما را جلب کرده و باعث می شود تا مشتریان به سایت شما مراجعه ‌کنند.

قطعا هرچه محتوای شما بهتر باشد؛ مخاطبان هم بیشتر برند را دوست خواهند داشت. سایتی که مخاطبانش دوستش داشته باشند کسب وکاری خواهد بود که مورد توجه گوگل هم قرار می‌گیرد.

دنیای دیجیتال بی نهایت خدمت برای کسب و کارها ارئه می‌کند. می‌توانید کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین مشکلات خود را به یک دیجیتال مارکتر حرفه ای بسپارید و آن را حل شده فرض کنید.

سخن آخر

اگر به دنبال یک آژانس دیجیتال مارکتینگ و سئو پرانرژی و حرفه ای هستید مدیاروت  (Mediarout) یک وب سایت تخصصی در زمینه ارئه خدمات دیجیتال مارکتینگ و سئو است. مدیاروت متشکل از یک تیم خلاق و پرانرژی و حرفه ای است که همگی تجربیات خود را با هم ترکیب کرده‌ اند تا در کسب و کارهای شما کنارتان باشیم.

فرقی ندارد در کدام مرحله از شروع کسب و کار خود هستید، می‌توانید مشکلات و نیاز‌های خود را در زمینه ی سئو، دیجیتال مارکتینگ، برندینگ و طراحی وب سایت با تیم مدیاروت درمیان بگذارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به مدیاروت (https://www.mediarout.com/) مراجعه فرمائید.

 
برچسب‌ها: آژانس دیجیتال مارکتینگسئومدیاروت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.