پنج شرکت بزرگ استارتاپی تا پایان شهریور وارد بورس می‌شوند
ورود دیجی‌کالا، کافه بازار، تپ‌سی، فیلیمو و شیپور به بورس ۱۰

پنج شرکت بزرگ استارتاپی تا پایان شهریور وارد بورس می‌شوند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۰:۲۶ | ۲ دقیقه

در نشستی که امروز با حضور فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی و مدیران پنج شرکت بزرگ استارتاپی دیجی‌کالا، کافه‌بازار، تپ‌سی، فیلیمو، شیپور برگزار شد، دژپسند اعلام کرد سهام اولین شرکت استارتاپی در هفته اول مرداد ماه در بورس عرضه خواهد شد.

نوپانا به نقل از شنبه مگ؛ به دستور وزیر اقتصاد عرضه اولین شرکت بزرگ اینترنتی هفته اول مردادماه سال جاری و پنجمین شرکت در هفته آخر شهریور ماه در بازار سرمایه عرضه می شود.

در این نشست که حسن قالیباف، رییس بورس و اوراق بهادار تهران، امیر هامونی، رییس شرکت فرابورس، دکتر خوانساری رییس اتاق بازرگانی تهران و معاونان وزارت اقتصاد و دارایی نیز حضور داشتند، موانع ورود استارتاپ‌ها به بورس بررسی شد.

همچنین به دستور وزیر اقتصاد مقرر شد کمیته ای جهت تدوین قوانین و‌مقررات ویژه در خصوص ارزشگذاری دارایی های نامشهود تشکیل شود.

در این جلسه مدیران ۵ شرکت بزرگ اینترنتی ضمن تقدیر از شرکت بورس و فرابورس به خاطر همراهی با آنان؛ مشکلات و‌موانع ورودشان به بورس را با وزیر اقتصاد در میان گذاشتند.همچنین به دستور وزیر اقتصاد مقرر شد کمیته ای جهت تدوین قوانین و‌مقررات ویژه در خصوص ارزشگذاری دارایی های نامشهود تشکیل شود.

در این جلسه مدیران ۵ شرکت بزرگ اینترنتی ضمن تقدیر از شرکت بورس و فرابورس به خاطر همراهی با آنان؛ مشکلات و‌ موانع ورودشان به بورس را با وزیر اقتصاد در میان گذاشتند.

برچسب‌ها: بورساستارتاپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.