حمایت از ورود استارتاپ‌ها به بورس ضروری است
ولی اسماعیلی مطرح کرد: ۸

حمایت از ورود استارتاپ‌ها به بورس ضروری است

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۰:۲۳ | ۳ دقیقه

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با ایجاد انگیزه و اصلاح قانونی از استارتاپ‌ها حمایت شود که یکی از این راه‌های حمایتی سوق آن‌ها به سمت بورس است.

نوپانا به نقل از ایرنا: ولی اسماعیلی با اشاره به ضرورت حمایت از ورود استارتاپ‌ها و شرکت‌های استارتاپی در بورس، گفت: در جهان پیشرفته نزدیک به ۱۲ هزار عنوان شغلی وجود دارد در حالی که تنها ۴ هزار عنوان شغلی در ایران وجود دارد، در واقع کشورهای پیشرفته علاوه بر ایجاد مشاغل جدید، عناوین شغلی جدید را نیز ایجاد کرده‌اند به همین دلیل حمایت از مشاغل جدید ازجمله استارتاپ‌ها ضروری است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حمایت قانونی و حاکمیتی از استارتاپ‌ها ضروری است، اظهارداشت: مجلس موانع قانونی پیش پای شرکت‌های استارتاپی را برطرف خواهد کرد.

جنگ و تروریست اقتصادی علیه ایران بر کسی پوشیده نیست

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه غرب در حال گسترش پایگاه‌های استارتاپی خود در منطقه است، تصریح کرد: جنگ و تروریسم اقتصادی علیه ایران بر کسی پوشیده نیست. در چنین فضایی باید از مشاغل جدید و بین‌المللی همچون شرکت‌های استارتاپی در منطقه و جهان حمایت کنیم.

برخی از شرکت‌های استارتاپی به دلیل تحریم در شرف تعطیلی هستند

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخیرا برخی از شرکت‌های استارتاپی به دلیل تحریم در شرف تعطیلی هستند، اضافه کرد: با توجه به گسترش فضای سایبر و استارتاپی در جهان مکلف هستیم در مقابل تخریب‌ها از فضاهای سایبری و استارتاپی خود حمایت کنیم چراکه اخیرا حملاتی علیه استارتاپ‌ها صورت می‌گیرد لذا باید با "ایجاد انگیزه" و "اصلاح قانونی" از آن‌ها حمایت کنیم که یکی از این راه‌های حمایتی سوق استارتاپ‌ها به سمت بورس با اعمال نظر اقتصادانان است.

برچسب‌ها: جنگ اقتصادیورود استارتاپ‌ها به بورستروریست اقتصادیولی اسماعیلی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.