همایش بزرگ هاوینگ بیت‌کوین، آنلاین برگزار می‌شود
به علت شیوع کرونا؛ ۸

همایش بزرگ هاوینگ بیت‌کوین، آنلاین برگزار می‌شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۰ | ۵ دقیقه

همایش بزرگ آنلاین هاوینگ بیت‌کوین روز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود. این رویداد به مناسبت سومین مراسم نصف شدن پاداش استخراج بیت‌کوین یا همان هاوینگ در جهان برگزار می‌شود که به علت شرایط کرونا به صورت آنلاین به مدت ۵ ساعت برگزار خواهد شد.

نوپانادر رویداد هاوینگ نیز، چنانکه پیش از این بیان شد، سوبسید جایزه‌‌ی بلاک بیت‌کوین به نصف کاهش پیدا می‌کند. سوبسید بلاک بیت‌کوین در واقع مقدار بیت‌کوینی است که فرد با کاوش (ماین | Mine) کردن یک بلاک بیت‌کوین به دست می‌آورد. این مقدار درحال حاضر ۱۲٫۵ بیت‌کوین است.

هاوینگ یک کمبود و نایابی پیش‌بینی شده ایجاد می‌کند. یکی از ویژگی‌‌ها کلیدی بیت‌کوین آن است که تامین آن به طور سخت به ۲۱ میلیون محدود شده است. این امر، منجر به کمبود (و نادر بودن) درست و قابل پیش‌بینی این رمزارز می‌شود که این موضوع برای سرمایه‌گذاران و ماینرهای این رمزارز اهمیت فراوانی دارد‌

هاوینگ بیت کوین چیست و چه تأثیری بر روی این رمزارز دارد؟ این سوالی‌ است که در این همایش ۵ ساعته به آن پاسخ داده خواهد شد. در این رویداد مدیران استارتاپ‌هایی مانند جیب، صرافی‌های بیتستان، نوبیتکس و اکسیر به مدت ۱۰ دقیقه محصولات خود را معرفی خواهند کرد.

در بخش سخنرانی‌ها سپهر محمدی، رئیس هیئت مدیره انجمن فناوران زنجیره بلوک پیرامون کرونا، هاوینگ، قیمت بیت‌کوین و چشم انداز اقتصادی پیش روی این صنعت صحبت خواهد کرد و همچنین بابک جلیلوند و بهار علی‌نیا بنیان‌گذاران رسانه کوین ایران پیرامون تاریخچه هاوینگ و تاثیرات آن روی کسب و کارها بحث می‌کنند.

همچنین در این رویداد فعالان و صاحب‌نظران اکوسیستم بلاک‌چین و رمزارز ایران در سه پنل به بررسی جنبه‌های مختلف هاوینگ بیت‌کوین می‌پردازند.

پنل اول با موضوع بررسی و تحلیل ارزش بیت‌کوین پس از هاوینگ‌ و تاثیر آن روی کسب و کارها؛ با حضور علی میزانی، بنیان‌گذار شرکت سیتکس، احسان قاضی‌زاده، مدیرعامل صرافی اکسیر؛ حسین غضنفری، تحلیل‌گر و تریدر و رضا جمیلی، سردبیر وب‌سایت آی‌چیزها برگزار می‌شود.

پنل دوم با حضور دکتر محمدعلی مداح علی، مدیرعامل آزمایشگاه بلاک‌چین دانشگاه شریف، حمزه قطبی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توسعه کارآفرینی بهمن و هادی نعمتی، مدیر توسعه تجاری شرکت فیکاس و تحلیلگر کوانت بازار کریپتو با مدیریت امیر عباس امامی، مدیر اجرایی استارتاپ کارچین درباره سرنوشت تکنولوژیک و سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین صحبت خواهد نمود.

در پنل سوم که با حضور عباس آشتیانی، نائب رئیس کارگروه ماینینگ انجمن فناوران زنجیره بلوک(بلاک‌چین)، علی امیری، عضو هیئت مدیره کارگروه ماینینگ، علی بابک‌نیا، دبیرکارگروه ماینینگ و با مدیریت امید علوی، مدیرعامل شرکت هش‌بان، درباره ماینینگ و آخرین وضعیت از سرنوشت آن در ایران بحث خواهد شد.

به گفته حامد صالحی که از برگزارکنندگان این همایش بزرگ آنلاین است، بخشی از این رویداد دورهمی آنلاین با محوریت بررسی هاوینگ بیت‌کوین خواهد بود. در این دورهمی افرادی مانند حنظله اکبری، مدیرفنی شرکت رستاک میدیا سپهر؛ یاشار راشدی،  توسعه‌دهنده نرم‌افزار و بلاکچین؛ جادی میرمیرانی، برنامه‌نویس؛ ضیا صدر، بیت‌کوینر؛ سهیل نیکزاد؛ بیت‌کوینر، علیرضا مفتخر، محقق و توسعه‌دهنده بلاکچین، کاوه مشتاق، مسئول بخش تحقیق و توسعه ققنوس و ... حضور دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند از پلتفرم‌های مختلف با مراجعه به  وب‌سایت HDAY.IR نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر و انتخاب سایت‌های نمایش آنلاین(یوتوب، آپارات، توییتر و...) این رویداد اقدام نمایند.

 

برچسب‌ها: همایش بزرگ هاوینگ بیت‌کوینهاوینگ بیت‌کوینبیت‌کوین
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.