فعالیت‌های چیلیوری متوقف شد
وقتی که حتی ادغام هم نجات‌دهنده استارتاپ‌های ایرانی نیست؛ ۸

فعالیت‌های چیلیوری متوقف شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۳ | ۴ دقیقه

از روز گذشته شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که چیلیوری در حال تعطیل شدن است.

نوپانااکنون علیرضا صادقیان موسس و مدیرعامل این مجموعه نامه زیر را در توییترش منتشر کرده است:

چیلیوری فعالیت‌اش را متوقف می‌کند

امروز مجبور به اعلام تصمیمی سخت و دشوار هستیم و آن توقف فعالیت پلتفرم چیلیوری حداقل در شرایط کنونی است. صادقانه بگوییم از نخستین روزهای فعالیت، خودمان را برای شرایط سخت آماده کرده بودیم. اما اغراق نیست اگر بگوییم سال ۹۸ پر چالش‌ترین سال برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ کشورمان بوده است.باید اعتراف کنیم مصائب و مشکلات امسال و ادامه شرایط استثنایی کنونی از توان استارتاپ ما فراتر رفته است.

تیم حرفه‌ای چیلیوری، ریحون و سرمیز، که به کار تک تک آنها افتخار می‌کنیم، تلاش شبانه‌روزی خود را در ماه‌های اخیر نیز ادامه داده‌اند. شروع بحران کرونا باعث افت ۷۰ درصدی میزان سفارش آنلاین غذا شده است و مجبور شدیم مذاکره برای جذب سرمایه جدید را به پایان این شرایط موکول کنیم، می‌دانیم اشتباهاتی داشتیم و یا برخی مواقع نتوانستیم رضایت کاربران‌مان را به طور کامل برآورده کنیم، اما تمام تلاش‌مان را کردیم که از اشتباهات‌مان درس بگیریم و یک پلتفرم مناسب و کارآمد برای خدمت به شما ایجاد کنیم.

در دو سال گذشته بخش بزرگی از انرژی و هزینه ما به جای تمرکز روی کسب‌وکار، صرف خنثی‌سازی اقدامات انحصارگرایانه رقیب‌مان شد که با رقابت ناسالم خود جلوی همکاری رستوران‌ها با چیلیوری را می‌گرفت. این انحصار طلبی با شکایت چیلیوری در شورای رقابت محکوم شد، اما متاسفانه به دلیل نبود رگولاتور و شرایط رقابتی سالم، این روش انحصارگرایانه حتی در این شرایط بحرانی هفته‌های اخیر نیز ادامه داشته است.

مانند هر شرکت دیگر، در طول فعالیت ما مشکلات و اشتباهات دیگری هم وجود داشته است که اشاره به آنها چیزی از مسوولیت ما کم نمی‌کند و مسوولیت عدم موفقیت چیلیوری را می‌پذیریم. در انتها از طرف هیات مدیره و تمامی سهامداران شرکت اعلام می‌کنیم که به تعهدات‌مان نسبت به تیم و تمامی همکاران تجاری و ذینفعان پایبند خواهیم بود.»

برچسب‌ها: چیلیوریعلیرضا صادقیانسفارش آنلاین غذا
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.