بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری فینتک ایران
سرمایه‌گذاری ارتباط فردا در ایران رنتر ۸

بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری فینتک ایران

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۱ | ۳ دقیقه

آرین افشار از سرمایه‌گذاری فینووا، نهاد سرمایه‌گذاری شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا در استارتاپ ایران رنتر خبر داد.

نوپانابه گفته وی در شرایطِ فعلیِ اکوسیستمِ استارتاپی کشور که کمتر کسی تمایل به تزریق سرمایه در این کسب‌وکارها دارد، این سرمایه‌گذاری که به نظر می‌رسد بزرگترین سرمایه‌گذاری در حوزه فینتک ایران است با مدیریت و هدایت فینووا به ثمر رسید.

ایران رنتر اولین و بزرگترین استارتاپ فینتکی در حوزه لندتک یا همان استفاده از فن‌آوری در حوزه تسهیلات است که امکان خرید اقساطی از بیش از 500 فروشگاه آنلاین را فراهم می‌کند. در حال حاضر ایران رنتر تنها مرکزی است که اعتبار بدون ضمانت یا همان unsecured loan را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

امیر حق رنجبر مدیرعامل ایران رنتر در این باره افزود: در ماه‌های گذشته چند پیشنهاد خوب از مجموعه‌های بزرگ داشتیم، اما دلیل این انتخاب، تیم حرفه‌ای در کنار زنجیره ارزش و تجربه‌ای است که ارتباط فردا در حوزه‌های پرداخت، بانکداری دیجیتال و فینتک دارد.

وی خاطر نشان کرد که با جذب این سرمایه سال 99 از ایران رنتر تصویر جدیدی خواهید دید و قصد داریم تا یک جهش استراتژیک داشته باشیم. در این 5 سال بیشتر بر روی مدل کسب‌وکار و امور زیرساختی تمرکز داشتیم.

در سال جدید از نسل دوم رتبه‌بندی اعتباری مشتریان بر پایه هوش مصنوعی رونمایی خواهیم کرد.یکی از مهمترین تغییرات در سال جدید تغییر روش خرید اعتباری است که دو محصول "درگاه اعتباری" و" کارت اعتباری مجازی" را راه‌اندازی خواهیم کرد.

در بخش تامین مالی نیز در حال حاضر برخی لیزینگ‌ها و بانک‌ها با ما همکاری خوبی دارند و قصد داریم در سال جدید منابع قابل توجهی جهت عرضه وام خرد جذب کنیم.

برچسب‌ها: سرمایه‌گذاریفین تکاستارتاپفینوواایران رنترارتباط فردا
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.