مجموعه کارگاه‌های آموزشی فین تک
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

مجموعه کارگاه‌های آموزشی فین تک

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۸:۳۴ | ۴ دقیقه

کارگاه دوم از مجموعه کارگاه های آموزشی فین تک که تحت عنوان رویداد FinWay در حال برگزاری است، در تاریخ ۱۸ مهر ماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.

نوپانادر این کارگاه وضعیت و آینده فین تک در ایران مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین در مورد چالش ها و فرصت های توسعه ی فین تک در ایران از نظر فعالین این حوزه بحث خواهد شد.

رویداد «FinWay» به عنوان رویدادی آموزشی در حوزه آموزش فناوری‌های مالی (فین‌تک) و در قالب ده کارگاه تخصصی در طی پاییز سال ۹۸ در حال برگزاری است. این رویداد جامع آموزشی با معرفی و تشریح مفاهیم و عناصر مرتبط با حوزه فین‌تک، به معرفی و تحلیل پیشران‌ها و فناوری های محوری و نمونه‌کاوی کسب و کارهای مطرح فین‌تک در دنیا می‌پردازد و با تحلیل روندهای فناوری‌های مالی در جهان و ایران به تشریح فرصت‌ها و چالش‌های توسعه این حوزه در کشور می‌پردازد.

هدف از برگزاری این رویداد، معرفی جامع بخش‌های مختلف حوزه فناوری‌های مالی به شرکت‌کنندگان از گروه‌های مختلفی همچون دانشجویان، کارآفرینان، فعالین صنعت مالی، مشاورین، متخصصان و دیگر علاقه‌مندان می‌باشد. شرکت‌کنندگان می‌توانند با شرکت در این رویداد با جدیدترین نوآوری‌ها و فناوری‌ها در حوزه خدمات مالی آشنا شده و توانایی و دانش خود را برای فعالیت در این حوزه ارتقا دهند.

این رویداد از ۱۰ کارگاه آموزشی با عناوین زیر تشکیل شده است:

۱-کارگاه جامع FinTech - جلسه اول

۲- کارگاه جامع FinTech - جلسه دوم

۳- کارگاه BankTech

۴- کارگاه PayTech

۵- کارگاه WealthTech

۶- کارگاه LendTech

۷- کارگاه LendTech

۸- کارگاه CryptoCurrency

۹- کارگاه PFM

۱۰- کارگاه RegTech

در طول رویداد، ضمن آموزش هر کدام از مباحث بالا، شرکت‌کنندگان قادر خواهند بود با بهره‌مندی از حضور متخصصین و صاحب نظران حوزه‌های مختلف فین‌تک و با شنیدن داستان کسب وکارهای حوزه فین‌تک از زبان مدیران استارتاپ‌های موفق این حوزه، با چالش‌ها و فرصت‌های کسب و کارهای فین‌تک در ایران آشنا شوند.

جهت ثبت نام کارگاه دوم به صفحه ایوند مراجعه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمامی کارگاه ها به نشانی FinWay.ir مراجعه نمایید .همچنین کد تخفیف ۲۵ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

برچسب‌ها: فین تکFinWayفناوری‌های مالیاستارتاپفین‌وی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.