چارسو کاملترین فروشگاه شیرآلات ساختمانی
رپرتاژ آگهی؛ ۶.۷

چارسو کاملترین فروشگاه شیرآلات ساختمانی

توسط تحریریه نوپانا | ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۶ | ۹ دقیقه

شیرآلات از مهمترین اجزای هر خانه و ساختمانی است. روزانه بارها برای انجام موارد بهداشتی مثل شستن دست‌ها، استحمام، شستن ظروف، مواد غذایی و ... از شیرآلات استفاده می‌کنیم. به همین دلیل انتخاب شیرآلات باکیفیت و مناسب با توجه به نیازهای هر محیط و هر خانواده بسیار مهم است.

نوپانا: در این مقاله قصد داریم فروشگاه اینترنتی چارسو را معرفی کنیم. شما می‌توانید انواع شیرآلات را از چارسو خریداری کنید. اما چه ویژگی‌هایی سبب شده است ما چارسو را به عنوان کاملترین و بهترین فروشگاه اینترنتی معرفی کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به  بررسی این موضوع بپردازیم.

تنوع بالا

شیرآلات موجود در فروشگاه چارسو از تنوع بالایی برخوردارند. انواع شیر ظرفشویی، روشویی، دستشویی، شیر حمام و انواع علم دوش در این فروشگاه موجود است. شما می‌توانید انواع شیرآلات از بهترین برندهای ایرانی و خارجی، با طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت مناسب با هر دکوراسیونی را از چارسو خریداری کنید.

دسته بندی مناسب و امکان اعمال فیلتر

هنگام انتخاب و خرید شیرآلات از فروشگاه اینترنتی چارسو امکان فیلتر محصولات وجود دارد. شیرآلات در دسته‌های کلی شیر ظرفشویی، شیر روشویی، شیر دستشویی و شیر حمام قرار گرفته‌اند. با این حال شما در هر دسته‌بندی به کمک فیلتر می‌توانید رنگ محصولات، برند و محدوده قیمت و ... را اعمال کنید تا با توجه به نیازهای خود انتخاب راحتتری داشته باشید.

امکان مقایسه

امکان مقایسه محصولات یکی از ویژگی‌های خوب و کاربردی سایت چارسو است. ممکن است در انتخاب بین دو یا چند مدل از شیرآلات تردید داشته باشید. با اعمال مقایسه و بررسی شیرآلات انتخابی در یک دید کلی قطعا انتخاب برایتان ساده‌تر خواهد بود.

بهترین برندهای ایرانی و خارجی همراه با ضمانت نامه

در فروشگاه چارسو شما می‌توانید از بهترین برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار ایران خرید کنید. در واقع در این فروشگاه هیچ برند بی‌کیفیت و نامناسبی ارائه نمی‌شود.

برندهای خوشنام ایرانی نظیر کسری، درخشان، قهرمان، استیل البرز و برندهایی خارجی نظیر شودر، شیبه، کی دبلیو سی و ... همگی با ضمانت‌نامه معتبر شرکتی در چارسو به فروش می‌رسند.

قیمت‌های بسیار مناسب

مهمترین ویژگی منحصربفرد چارسو قیمت‌های بسیار مناسب است. در واقع اکثر شیرآلات موجود در سایت قیمتی ارزانتر از بازار دارند. این قیمت پایینتر به دلیل تخفیفات دائمی است که روی محصولات ارائه می‌شود.

همه قیمت‌ها با لیست قیمت ارائه شده توسط خود شرکت‌ها به روز می‌شود و درصد تخفیف دائمی و مناسبی نیز برای هر محصول در نظر گرفته می‌شود به همین دلیل قیمت شیرآلات در چارسو مناسب و ارزانتر از بازار است.

تخفیفات دائم و مناسبتی

علاوه بر تخفیفات دائمی چارسو تخفیفات مناسبتی نیز ارائه می‌دهد. در اعیاد و روزهای خاص  می‌توانید از این تخفیفات هیجان انگیز بهره‌مند شده و شیرآلات مورد نظر خود را با قیمت بسیار پایینتری خریداری کنید.

تخفیفات شگفت انگیز به صورت هفتگی روی گروه محدودی از کالاها نیز وجود دارد. اصولا در این تخفیفات همیشه شیرآلات مشاهده می‌شود. پس بهتر است تخفیفات شگفت انگیز چارسو را از دست ندهید.

ارائه ست‌های شیرآلات با تخفیف بیشتر

اگر به دنبال خرید شیرآلات به صورت ست هستید و دکوراسیون خانه برایتان اهمیت دارد پیشنهاد می‌دهیم سری به بخش مجموعه شیرآلات در سایت چارسو بزنید. این مجموعه‌ها شامل ست‌های ۴ تیکه، ۳ تکه و حتی ۲ تکه هستند. خرید شیرآلات به صورت ست علاوه بر تخفیف دائمی مثل سایر محصولات از تخفیف بیشتری نیز برخوردار است.

پشتیبانی خوب و ارسال سریع

ارسال در چارسو توسط پست، تیپاکس یا باربری انجام می‌شود. نحوه ارسال بستگی به اندازه و وزن بسته و انتخاب خریدار دارد. سفارشاتی که در زمان اداری ثبت شوند همان روز ارسال می‌شوند و سفارشات ثبت شده بعد از زمان اداری روز بعد ارسال خواهند شد.

پشتیبانی در چارسو توسط تلگرام، واتساپ، چت آنلاین در سایت، ایمیل، شماره همراه و شماره ثابت انجام می‌شود. تمامی اطلاعات تماس در انتهای صفحه اصلی سایت و در صفحه "تماس با ما" سایت وجود دارد و هر فرد می‌تواند از روشی که راحتتر است برای پیگیری استفاده کنید.

ضمانت بازگشت کالا

ضمانت بازگشت کالا پس از ۷ روز نیز از دیگر ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی چارسو است. تمامی شیرآلات به خوبی بسته بندی می‌شوند و قبل از بسته بندی نیز از جهت سالم بودن بدنه بررسی خواهند شد. با این حال اگر خریدار متوجه ایرادی در شیرآلات خود شود تا ۷ روز برای مرجوع کردن کالا فرصت خواهد داشت.

مقالات آموزشی نصب، تعمیرات و دکوراسیون شیرآلات

در وبلاگ سایت چارسو مقالات آموزشی بسیاری برای راهنمایی کاربران نوشته شده است. این مقالات شامل تمیز کردن شیرآلات، نصب انواع شیرآلات، عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات مختلف شیرآلات، اهمیت شیرآلات در دکوراسیون و راهنمای انتخاب است. به علاوه برندهای مختلف ایرانی و خارجی یا محصولات پرفروش یک برند خاص نیز در برخی مقالات به طور مفصل بررسی شده است و اطلاعات مفیدی می‌توان از آنها به دست آورد.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب و خرید شیرآلات مد نظر خود حتما برخی مقالات از وبلاگ چارسو را مطالعه کنید.

برچسب‌ها:
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.