بانک ایران زمین و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند
با هدف توسعه زیست‌بوم کارآفرینی در کشور؛ ۸

بانک ایران زمین و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۲ | ۳ دقیقه

همکاری بین بانک ایران زمین و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در قالب امضاء تفاهم‌نامه مشترک در جهت تلاش برای توسعه زیست‌بوم کارآفرینی کشور در مرکز نوآوری ایران زمین امضاء شد.

نوپانا به نقل از روابط عمومی مرکز نوآوری ایران‌زمین، این تفاهم‌نامه با هدف بکارگیری ظرفیت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و بانک ایران‌زمین در جهت شناسایی، گزینش، رشد و توسعه زیست­بوم کارآفرینی کشور امضاء شده است.

تجاری‌سازی طرح­های موفق، ارائه مشاوره و راهکارهای فنی در زمینه­های مرتبط، تسهیل شرایط و تسریع فرآیند اخد تاییدیه دانش‌بنیان از جمله مواردی است که مرکز نوآوری ایران‌زمین با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری همکاری خواهند کرد.

گفتنی است «مرکز نوآوری ایران زمین» محصول همکاری بانک ایران زمین و شتابدهنده فناوری نوتاش در ایجاد امکان جذب و حمایت از طرح‌های خلاق، ارزش‌آفرین و نوآورانه است.

زیرساخت‌های فراهم شده در مرکز نوآوری ایران زمین، شرایط مناسب حضور در فضای کسب­وکار را برای صاحبان طرح­ها در قالب برنامه­های پیش شتاب­دهی، شتابدهی و سرمایه گذاری فراهم ساخته است. 

فضای کار اشتراکی­، شبکه ارتباطی گسترده با فعالان زیست­‌بوم، برخورداری از حمایت بانک ایران زمین­، وجود تفاهم­نامه با مراکز علمی و دانشگاهی، و گروه راهنمایان و مربیان کسب‌وکار موقعیت ممتازی را برای صاحبان طرح­های نوآورانه ایجاد کرده­؛ تا در مسیر مناسب رشد و ارزش­آفرینی قرار گیرند.

صاحبان ایده‌‏ و کسب‌وکارهای استارت‌آپی، درخصوص نحوه تعامل و همکاری با این مرکز می‌توانند به آدرس سایت مرکز نوآوری ایران‌زمین به نشانی www.izicenter.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوریمرکز نوآوری ایران زمیناستارتاپزیست بوم کارآفرینی ایران
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.