مرگبار ترین نقاط کره زمین
رپرتاژ آگهی؛ ۸

مرگبار ترین نقاط کره زمین

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۹:۳۲ | ۵ دقیقه

مناطق خطرناک بسیاری بر روی کره زمین وجود دارد که سفر به آن ها ممکن است جان شما را به خطر بیاندازد.

نوپانادر این مقاله قصد داریم به معرفی مرگبارترین نقاط موجود بر روی کره زمین و بررسی آن ها بپردازیم، بنابراین اگر از علاقنمدان به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با لحظه آخر همراه باشید.

بیابان داناکیل | اتیوپی

بیابانی مملوء از سنگ های نمک، استخر های گوگرد، آتشفشان و پدیده های هیجان انگیز زمین شناسی در کشور اتیوبی قرار دارد که به عنوان یکی از مرگبارترین نقاط روی کره زمین شناخته می شود، این بیابان که از نظر ظاهری شباهتی به سایر نقاط کره زمین ندارد به سبب دارا بودن مواد معدنی بسیار و همچنین معادن متعدد همواره مورد توجه بوده و یکی از علل خطرناک بودن منطقه جدال دائمی مردم محلی بر سر تصرف معادن بیابان داناکیل می باشد، خوب است بدانید که بیابان دانکیل به عنوان یکی از گرم ترین مناطق موجود بر روی کره زمین و همچنین کم ارتفاع ترین منطقه دنیا نیز شناخته می شود. برای اطلاع از قیمت های تور آنتالیا کلیک کنید.

توجه داشته باشید برای بازدید از این بیابان عجیب و زیبا حتماً باید به صورت گروهی سفر کنید و بهتر است نگهبان مسلح همراهتان باشد.

کوه سینابونگ | اندونزی

از دیگر مناطق خطرناک موجود بر روی کره زمین کوه آتشفشانی سینابونگ می باشد که هر انفجار آن هزاران نفر را بی خانمان می کند، جالب است بدانید که این آتشفشان بارها در سال های ۲۰۱۶، ۲۰۱۵، ۲۰۱۴، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۰ میلادی فوران کرده و در هر فوران تمامی مناطق اطراف خود را در خاکستر فرو برده است، توجه داشته باشید که این آتشفشان همواره فعال است و هر آن احتمال فوران آن وجود دارد. قبل از سفر به آنتالیا از راهنمای سفر به آنتالیا مطلع شوید.

مایلو سو | قرقیزستان

مایلو سو نام یکی از رادیواکتیوی ترین شهر های موجود در دنیا می باشد که در کشور قرقیزستان واقع شده است، در پی برنامه های اتمی کشور شوروی بیش از ده هزار تن اوررانیوم در شهر مایلو سو استخراج شده است، نکته ای که مایلو سو را به یکی از خطرناک ترین نقاط دنیا تبدیل کرده است وجود زباله های رادیواکتیوی می باشد همچنین لازم به ذکر است که مایلو سو در منطقه ای سیل خیز و زلزله خیز قرار دارد و وقوع چنین پدیده های سبب گسترش آلودگی های ناشی از مواد رادیو اکتیو می باشد. رزرو سریع تور ارزان آنتالیا

دریاچه ناترون | تانزانیا

دریاچه نمک ناترون مکانی عجیب است که در آن پرندگان به سنگ تبدیل می شوند، علت این امر نیز وجود مواد مذاب درون آب این دریاچه می باشد، به گفته کارشناسان آب دریاچه ناترون بسیار قلیایی می باشد و دارای PH نزدیک ۹ می باشد، علاوه بر این باید بدانید که دمای آب این دریاچه بیش از ۶۰ درجه سانتی گراد است.

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در رابطه با مرگبار ترین نقاط کره زمین کسب کرده باشید.

برچسب‌ها: مرگبار ترین نقاط کره زمینتور ارزان آنتالیاتور آنتالیاکره زمین
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.