همایش حقوق کسب‌وکار (Legalday2019)
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

همایش حقوق کسب‌وکار (Legalday۲۰۱۹)

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۴:۰۵ | ۴ دقیقه

دومین رویداد روز حقوق کسب‌وکار(legalday2019) در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه توسط نوآفرینان و با حضور فعالان حوزه حقوق کسب‌وکار در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

نوپانامحورهای همایش با کمک و مشاوره فعالان حوزه حقوق کسب‌وکار، بر مبنای مهم‌ترین چالش‌های روز جامعه کسب‌وکاری کشور برنامه‌ریزی و تدوین شده است.

در این رویداد مدیران و مشاوران حقوقی هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری، استارتاپ‌های مطرح و پارک‌های علم و فناوری راهکارهای متناسب در جهت حل چالش‌های قانونی و حقوقی پیشروی صاحبان کسب‌وکار و استارتاپ‌های کشور نظیر قوانین  تجارت الکترونیک و امنیت سایبری، بیمه و مالیات، ضوابط سرمایه‌پذیری، فناوری‌های حقوقی، نحوه تنظیم قراردادها، رمز ارزها و مالکیت فکری را ارائه می‌نمایند.

همچنین در legalday2019 نمایندگانی از استارتاپ‌های کشور چالش‌های حقوقی خود را مطرح خواهند نمود و نمایندگانی از سازمان بورس، مجلس شورای اسلامی، پلیس فتا و مدیران و مشاوران حقوقی هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری و شتابدهنده‌های مطرح کشور، راهکارهای متناسب و عملیاتی برای حل این بحران‌ها ارائه خواهند نمود. 

همچنین در این رویداد، یک پنل جمعی با محوریت «چالش‌های حقوقی حوزه فین‌تک» با مشارکت تعدادی از فعالان حقوقی این حوزه برگزار می‌گردد. در این پنل مشارکتی، چالش‌های حقوقی و خلاهای قانونی پیش روی این نوع کسب‌وکارها بیان خواهد شد و خبرگان این حوزه راهکارهایی برای حل این بحران ها ارائه می‌کنند.

با توجه به خلاهای موجود در قوانین نظام صنفی، استارتاپ‌ها در مسیر فعالیت خود با مشکالت متعددی مواجه هستند در این همایش راهکارهایی برای تسهیل فعالیت صنفی کسب‌وکارهای نوپا ارائه خواهد شد. این رویداد بستری خواهد بود برای:

انتقال تجربیات خبرگان حوزه حقوق کسب‌وکارهای نوپا 

تبادل نظرات فعالین حوزه در پنل‌های تخصصی رویداد 

شبکه‌سازی میان استارتاپ‌ها و متخصصین حقوقی

بررسی مهم‌ترین چالش‌های موجود در فرایند کسب‌وکار

انتقال دغدغه‌های قانونی استارتاپ‌ها به قانون‌گذاران و سیاست‌گذاران کلان کشور

ثبت نام این همایشاز طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کد تخفیف ۲۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

 

برچسب‌ها: مسائل حقوقیقوانین تجارت الکترونیکقوانین حمایتیlegalday2019همایش حقوق کسب‌وکارچالش حقوقیاستارتاپ‌های حقوقیاستارتاپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.