ماراتن برنامه‌نویسی مالی فین‌وارز برگزار می‌شود
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

ماراتن برنامه‌نویسی مالی فین‌وارز برگزار می‌شود

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۰۴ | ۳ دقیقه

ماراتن مالی شهید بهشتی با حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران، در تاریخ ۱۰ الی ۱۲ بهمن در دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

نوپانا: ماراتن فین‌وارز (finwars)، یک مسابقه برنامه‌نویسی است که پیش از این رویداد، برای تیم‌های شرکت کننده چالش‌هایی در زمینه مالی مطرح شده و سپس در طی این سه روز، شرکت کنندگان فرصت دارند تا نسخه‌ای از راه‌حل‌هایی که برای این چالش‌ها یافته‌اند، ارائه کنند.

هدف از برگزاری این رویداد معرفی ظرفیت‌های بالای بازار سرمایه به دانشجویان و کارآفرینان علاقه­مند به این زمینه است.

انتظار می­‌رود ۲۵ تیم به صورت ۳ تا ۵ نفره در این رویداد ثبت‌نام کنند. اعضای تشکیل‌دهنده تیم‌ها می­توانند شامل برنامه‌نویس سمت سرور و کاربر، طراح رابط کاربری، بازاریاب و ...  باشند. الزامی است شرکت کنندگان به صورت گروهی در این رویداد ثبت‌نام کنند.

برای شرکت در این رویداد نیازی به داشتن ایده نیست.

به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۱۰ میلیون، ۵ میلیون و ۳ میلیون تومان جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت و علاوه بر آن تیم‌ها می­‌توانند به مدت سه ماه در شتابدهنده فارابی استقرار داشته باشند که در طی این سه ماه شتابدهنده کارگاه‌های آموزشی، فضای کاری و حمایت مالی برای تیم‌ها فراهم می‌کند.

در این رویداد داوران و مربیانی از مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی، شتابدهنده فارابی، بانک قرض الحسنه مهر ایران و ... حضور خواهند داشت. این رویداد توسط شرکت مهتاب و با همکاری مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این ماراتن به وب‌سایت فین‌وارز مراجعه کنند.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

 

برچسب‌ها: استارت‌آپفین‌وارزfinwarsماراتن برنامه‌نویسیتیم‌سازیماراتن برنامه‌نویسی مالی فین‌وارز
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.