سیداستارز جهانی به ایران خواهد آمد
با سه مرحله رقابت؛ ۹

سیداستارز جهانی به ایران خواهد آمد

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۶:۱۷ | ۶ دقیقه

سیداستارز جهانی مجموعه‌ای است که در بیش از ۸۰ کشور جهان تاکنون با هدف سرمایه‌گذاری موثر وارد شده است.

نوپانا: مجموعه سید استارز  با برگزاری رویداد جهانی سیداستارز (Seedstars World) در بازارهای در حال ظهور از استارت‌آپ‌های برتر هر کشور دعوت می‌کنند تا در مرحله اول در رویداد مقدماتی که در شهرهای مختلف دنیا برگزار می‌شود، شرکت نمایند و تیم‌های برتر در مرحله دوم به رویداد منطقه‌ای و پس از آن به رویداد جهانی در کشور سوییس راه پیدا می‌کنند تا جایزه ۵۰۰ هزار دلاری نصیب تیم اول گردد.

اولین رویداد در تاریخ ۱۵ مهر ۱۳۹۷ در اصفهان برگزار خواهد شد و از میان کلیه استارت‌آپ‌هایی که اقدام به ثبت‌نام می‌نمایند، ۱۰ تیم به انتخاب سیداستارز جهت ارائه به روی استیج دعوت خواهند شد.

در تاریخ ۱۷ مهر ۱۳۹۷ نیز استارت‌آپ‌های شیرازی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و روندی مشابه اصفهان خواهند داشت.

در نهایت و در تاریخ ۲۰ مهرماه از میان کلیه استارت‌آپ‌هایی که در رویداد سیداستارز تهران ثبت نام نموده‌اند، ۸ استارت‌آپ منتخب به همراه برنده رویداد شیراز و اصفهان (مجموعا ۱۰ استارت‌آپ) در مقابل بیش از ۷۰۰ نفر و در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی به رقابت خواهند پرداخت.

برنده رویداد سیداستارز ایران با هزینه سیداستارز به رویداد جهانی در سوئیس اعزام خواهند شد تا برای کسب جوایز میلیون دلاری این رقابت شرکت کند.

هدف سیداستارز چیست؟

سیداستارز به دنبال استارت‌آپ‌هایی است که مشکلات منطقه‌ای خود را حل کنند یا بتوانند محصول سودده را برای بازار جهانی عرضه کنند. سیداستارز استارت‌آپ‌های پیشرو و با سرعت رشد بالا را با هدف حمایت از کسب‌وکار‌ها و قدرت بخشیدن به آنها، شناسایی می‌کند.

این مجموعه در راستای ماموریت خود برای پیدا کردن کارآفرینان برتر بازارهای نوظهور امسال در بیش از ۷۰ کشور دنیا این رویداد را برگزار می‌کند تا بهترین استارت‌آپ‌های را شناسایی و به آنها فرصت ارتباط با سرمایه‌گذاران و مربیانی از سراسر جهان می‌دهد.

چه استارت‌آپ‌هایی می‌توانند در این رویداد شرکت کنند؟

استارت‌آپ‌هایی که در این رویداد ثبت نام می‌کنند باید کمتر از ۲ سال از آغاز فعالیت‌شان گذشته باشد و به ام‌وی‌پی(MVP) رسیده باشند. این رویداد با استفاده از شبکه قوی از شرکای بین‌المللی مانند بی‌بی‌وی‌ای(BBVA)، مرک (Merck)، انل (Enel)، تی‌آر‌ای‌سی‌سی (TRECC)، استانداردبانک (StandardBank) و دلویت (Deloitte) به دنبال رشد، تقویت، حمایت و سرمایه‌گذاری بر استارت‌آپ‌هایی است که مسائل منطقه‌ای را حل می‌کنند و محصول خدمت‌شان را توسعه دهند. همچنین برای داوران این رویدادمقیاس‌پذیری منطقه ای– جهانی بسیار مهم است.

سیداستارز در ایران

سیداستارز تهران امسال به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی و به همت شتابدهنده فارابی برگزار خواهد شد. این رویداد برای اولین بار امسال علاوه بر تهران (دانشگاه شهیدبهشتی) در شیراز با کمک شتابدهنده کوانتوم و در اصفهان با حمایت فضای کاری اشتراکی آبی سفید برگزار خواهد شد.

روند ثبت برگزاری این رویداد به این صورت است که استارت‌آپ ها ابتدا در سایت سیدارستارز در رویداد یکی از سه شهر تهران، اصفهان و شیراز ثبت نام می‌کنند. پس از تایید اولیه کدی برای آنها ارسال خواهد شد که با آن کد می‌توانند در سایت سیداستارز جهانی ثبت نام کنند.همچنین کد تخفیف ۳۵ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای نوپا) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: دانشگاه شهید بهشتیاستارت‌آپرویداد استارت‌آپیشیرازاصفهانسیداستارزseedstarsرقابت بین‌المللیتهران
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.