از ویدیوهای واقعیت مجازی تا پرینت آنلاین
۵+۱ استارت‌آپی؛ قسمت ۱۴ ۸

از ویدیوهای واقعیت مجازی تا پرینت آنلاین

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۰ | ۷ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی پرداخته می‌شود.

نوپانا: در گزارش پنج به اضافه یک این هفته، به سراغ  استارت‌آپ تیم‌لیدر (Teamleader)  که استارت‌آپی در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری استارت‌آپ‌ها است می‌رویم. همین‌طور به بررسی استارت‌آپ ویر (VeeR)  که یک پلت‌فرم برای ویدیوهای واقعیت مجازی است می‌پردازیم. در ادامه، با استارت‌آپ لینگویشن (Linguician)  گریزی به نقش استارت‌آپ‌ها در زمینه یادگیری موسیقی می‌زنیم. همچنین قصد داریم شما را با استارت‌آپ لوپ (Looop) که نیاز تیم‌ها برای یادگیری مهارت‌های جدید را برآورده می‌کند، بیشتر آشنا کنیم. علاوه بر این‌ها استارت‌آپ ونیو (Venew) را معرفی می‌کنیم، که یک ابزار مفید برای وب‌سایت استارت‌آپ‌های مختلف است.

در پایان به بررسی استارت‌آپ ایرانی نیک‌پرینت که در زمینه صنعت چاپ فعالیت می‌کند، می‌پردازیم. با پنج به اضافه یک این هفته، همراه باشید:

۱ .تیم‌لیدر (Teamleader)  

برنامه مدریت ارتباط با مشتری استارت‌ تیم‌لیدر، به شما و تیمتان کمک می کند تا هوشمندتر کار کنید و کسب‌وکار کوچک خود را توسعه دهید. این برنامه با فراهم کردن الزاماتی موثر به شما کمک می‌کند تا بر روی روابط و پروژه‌ها تمرکز کنید.
استارت‌آپ‌ها توسط این نرم‌افزار فوق‌العاده، می‌توانند مدیریت پروژه‌ها و مدریت ارتباط مشتری را با یکدیگر ترکیب کنند. به همراه تیم خود تمام برنامه‌ها را سازمان‌دهی کنید و کسب‌وکار خود را توسعه دهید.

۲. ویر (VeeR)

ویر یکی از بزرگ‌ترین پلت‌فرم‌های جهانی ویدیو واقعیت مجازی است که به سرعت در حال رشد است. طرفداران و سازندگان ویدیوهای واقعیت مجازی می‌توانند این پلت‌فرم را دنبال کنند. در ویر می‌توانید پلی‌لیستی از ویدیوهای مورد علاقه خود درست کنید و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

۳. لینگویشن (Linguician)

این پلت‌فرم عالی‌ترین روش برای یادگیری لغات جدید است. با این اپلیکیشن آهنگ‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. در این پلتفرم زمانی که به موسیقی گوش می‌دهید و متن را دنبال می‌کنید کلمات جدید یاد می‌گیرید. در آخر می‌توانید برای افزایش مهارت خود، می‌توانید به تست‌های این اپلیکیشن پاسخ دهید.

 

 

۴. لوپ (Looop)  

لوپ یک پلت‌فرم ساده ابری است که نیازهای تیم‌های جدید را در زمینه یادگیری مهارت‌ها برآورده می‌کند. کارکنان برای پیدا کردن جواب سوالات خود دوره آموزشی‌ای را نمی‌گذرانند؛ یا از فرد دیگری می‌پرسند یا در وب جست‌وجو می‌کنند.
لوپ تنها ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا به سرعت منابع متمرکز بر تقاضای کارمندان را در اختیار آن‌ها بگذارید.

 

۵. ونیو (Venew)

ونیو یک مشاور آنلاین اتوماتیک برای سایت شما است. می توانید این ویجت را در عرض ۲ دقیقه روی سایت خود نصب کنید تا با مشتریان شما صحبت کند. همچنین می‌توانید از حالت چت این ویجت نیز استفاده کنید.
این ویجت بدون نیاز به اپراتور و در تمام ساعات شبانه ‌روز می‌تواند بازدیدکنندگان سایت شما را به مشتری تبدیل کند.

۵+۱. نیک پرینت

نیک پرینت می‌تواند فرایند پیچیده چاپ را برای شما آسان کند. کافی است فایل گرافیکی خود را که از قبل طراحی کرده‌اید در سایت این استارت‌آپ آپلود کنید تا آن را با کیفتی عالی برای شما چاپ و ارسال نماید. این استارت‌آپ درحال راه اندازی سیستم جدید برای طراحی به صورت آنلاین نیز است.

قسمت پیشین: 

قسمت سیزدهم

برچسب‌ها: نیک پرینتVenewLooopLinguicianVeeRTeamleader
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.