از طراحی رابط کاربری تا تحقیقات آنلاین بازار
۵+۱ استارت‌آپی؛ قسمت ۱۳ ۷.۵

از طراحی رابط کاربری تا تحقیقات آنلاین بازار

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۰ | ۵ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی پرداخته می‌شود.

نوپانا: در گزارش پنج به اضافه یک این هفته، به سراغ استارت‌آپ کامین‌سون (Cominsoon) که استارت‌آپی در زمینه برندسازی استارت‌آپها است می‌رویم. همین‌طور به بررسی استارت‌آپ تی‌متریک (TMetric) که یک اپلیکیشن برای برنامه‌ریزی و پیگیری کارهای روزانه است می‌پردازیم. در ادامه، با استارت‌آپ کیوجیک (Cugic)  گریزی به نقش استارت‌آپ‌ها در زمینه افزایش فروش‌ آنلاین می‌زنیم. همچنین قصد داریم شما را با استارت‌آپ ویه (Vie) که نظارت بر سلامتی را برایتان آسان می‌کند، بیشتر آشنا کنیم. علاوه بر این‌ها استارت‌آپ یو.آی/یو.ایکس استس (UI/UX Assets) را معرفی می‌کنیم، که یک ابزار مفید برای طراحان تجربه کاربری و رابط کاربری است.

در پایان به بررسی استارت‌آپ ایرانی نظر بازار که در زمینه تحقیقات بازار فعالیت می‌کند، می‌پردازیم. با پنج به اضافه یک این هفته، همراه باشید:

۱. کامین‌سون (Cominsoon)

یکی از تکنیک‌های ورود به بازار رونمایی مجازی محصول و یا طراحی لندینگ پیجی در اینترنت برای معرفی محصول است. استارت‌آپ کامین‌سون این کار را برای شما راحت می‌کند. در کنار راحتی این استارت‌آپ هزینه‌های مربوط به هاست و دامنه را نیز برای شما کاهش می‌دهد. کامین‌سون استارت‌آپی است برای استارت‌آپ‌ها.

۲. تی‌متریک (TMetric)

به گزارش نوپانا، تی‌متریک یک اپلیکیشن جدید رایگان با رابط کاربری ساده است که به طور خاص برای تیم‌های کوچک طراحی شده است. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا وظایف و پروژه‌های جدید بسازید و به آن‌ها امتیاز و رتبه دهید، تگ‌های جدید اضافه کنید، ساعت‌های کاریتان را ادیت کنید، زمان‌های پرداخت را مشخص کنید و گزارش‌های جزئی از هر کار و پروژه دریافت کنید. این اپلیکیشن می‌تواند با سرویس‌های دیگری مانند ترلو، ویژوآل استودیو و... یکپارچه شود.

۳. کیوجیک (Cugic)

کیوجیک یک نرم‌افزار چت آنلاین قوی برای افزایش فروش‌های آنلاین است. می‌توانید این نرم‌افزار را روی سایتتان ترکیب کنید و به طور پیوسته با مشتریان خود در ارتباط باشید. این کار به طور موثری فروش‌های آنلاین را افزایش می‌دهد. با این پلت‌فرم قوی می‌توانید تمرکز خود را روی تبدیل کردن بازدیدکنندگان به مشتری قرار دهید. همچنین می‌توانید سوالات و اطلاعاتی را از مشتریان جمع‌آوری کنید.

کیوجیک شمارا رو در روی مشتریان آنلاین قرار می‌دهد.

۴. ویه (Vie)  

ویه جامعه‌­ای مجازی متشکل از افراد مبتلا به دیابت، بیماران ژنتیکی، بیماران سرطانی و ... است که با یک‌دیگر در ارتباط هستند. این تکنولوژی با طراحی بسیار ساده خود، به­‌طور روزانه مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد و هم به شما و هم به دیگر افراد متصل به شبکه سطح سلامتتان را نشان می‌دهد. نحوه کار دستگاه به این شکل است که شما دست خود را درون جعبه ویه فرو کرده و در مدت بسیار کوتاهی، سطح سلامتی خود را در قالب نمودارهایی مشاهده می­‌کنید. توصیه‌­ها و پیشگویی­‌های ویه توسط پزشکان و متخصصانی که در پشت صحنه دارد به فرد استفاده­ کننده ابلاغ می‌­شود.

۵. یو.آی/یو.ایکس استس (UI/UX Assets)

این استارت‌آپ یک بازار با ابزارها و منابعی برای طراحان رابط کاربری و تجربه کاربری است. استارت‌آپ یو.آی/یو.ایکس استس از کیت‌های یو.آی، وایرفریم‌ها، قالب‌ها، آیکون‌ها و... با کیفیت‌ترین نمونه‌ها را برای ابزارهای استاندارد طراحی صنعت از جمله ایلاستریتور، فتوشاپ و... بسازد.  

۵+۱. نظر بازار

نظربازار یکی از سرویس‌های بومی تحقیقات بازار آنلاین است که با در اختیار داشتن طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان ایرانی، امکان تحقیقات بازار آنلاین را برای تمام کسب‌و‌کارهای بزرگ و کوچک فراهم کرده است. به‌علاوه نظربازار به شما کمک می‌کند داده‌ها را خیلی سریع (استفاده از تلفن همراه هوشمند‌ = تسریع سرعت جمع‌آوری داده) و مقرون‌به‌صرفه (استفاده از ابزارهای دیجیتال = کاهش هزینه‌های میدانی) از مصرف‌کنندگان مدنظر خود جمع‌آوری کنید. درنهایت می‌توانید با استفاده از این داده‌های قابل اتکا (استفاده از الگوریتم‌های هوشمند در مراحل کنترل نمونه و جمع‌آوری داده = افزایش اطمینان داده‌ها)،‌ به اتخاذ تصمیم‌های مطمئن و هوشمندانه بپردازید.

قسمت پیشین: 

قسمت دوازدهم

برچسب‌ها: CominsoonTMetricCugicVieUI/UX Assetsاستارت‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.