حمایت حقوقی یا کمک مالی
عضو هیات نمایندگان اتاق تهران مطرح کرد: ۶

حمایت حقوقی یا کمک مالی

توسط المیرا بابایی | ۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۰ | ۳ دقیقه

سید بهادر احرامیان: «با تقويت قوانين حمايت از حقوق معنوی و كپی‌رایت، همچنین دلگرمی به نخبگان می‌توان استارت‌آپ‌های خلاق را در جهت رسیدن به اهدافشان یاری داد.»

نوپانا: سید بهادر احرامیان عضو هیات نمایندگان اتاق تهران درخصوص شرکت‌های استارت‌آپی به نوپانا گفت: «مهم‌ترین مزیت استارت‌آپ‌ها افزایش بهره‌وری است، که بسیار بیشتر از اشتغا‌‌‌‌ل‌زایی و تولید سرمایه در اقتصاد به کار می‌آید. این کسب‌وکارها با کمک به بهره‌وری و ایجاد سود، اقتصاد را در مسیر شکوفایی پیش می‌برند. به همین دلیل است که امروزه اکثر دنیا، به این مشاغل رو آورده‌اند چرا که به تاثیر شگرف آن پی برده‌اند.»

به گزارش نوپانا، احرامیان در ادامه افزود: «بسیاری از کارشناسان و مسئولان عقیده دارند که با حمایت‌های مالی و یا معافیت‌های مالیاتی می‌توان به گسترش این کسب‌وکارهای نوپا کمک کرد. درحالی‌که معافیت‌های مالیاتی و کمک‌های مالی تنها برای شرکت‌هایی که در بازه سرمایه‌گذاری دچار مشکل شده‌اند و یا آن‌هایی که زیرساخت مناسب ایجاد نکرده‌اند کارساز است، نه شرکت‌های دانش‌بنیان که اغلب با سرمایه‌گذاری‌های کم به سودآوری می‌رسند.»

او بیان کرد: «تسهیلات کم‌بهره و معافیت‌های مالیاتی مشکلی از استارت‌آپ‌ها حل نمی‌کند و به جای آن با تقويت قوانين حمايت از حقوق معنوی  و كپی‌رایت همچنین دلگرمی به نخبگان می‌توان استارت‌آپ‌های خلاق را در جهت رسیدن به اهدافشان یاری داد.»

(همچنین بخوانید: لزوم ایجاد فضای مناسب برای فعالیت رزمندگان جنگ اقتصادی )

برچسب‌ها: شرکت‌های استارت‌آپیاستارت‌آپ‌هاکسب‌وکارهای نوپا معافیت‌های مالیاتیحقوق معنوی استارت‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره المیرا بابایی

المیرا بابایی

المیرا بابایی دانش‌آموخته کارشناسی پژوهشگری اجتماعی، کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی و رفاه اجتماعی و کارشناسی خبرنگاری است. او 13 سال سابقه خبرنگاری حرفه‌ای در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های مطرح کشور را دارد. المیرا بابایی در زمینه اقتصاد و استارت‌آپ‌ها قلم می‌زند.