دستگاه صوتی اوکی‌تاکی
ارتباط آسان والدین با فرزندان ۷.۵

دستگاه صوتی اوکی‌تاکی

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۰۰ | ۴ دقیقه

بدون نیاز به تلفن همراه با کودکان خود در ارتباط باشید.

نوپانا: همه کودکان به بازی و سرگرمی، ارتباط با دیگران و کشف دنیای اطرافشان نیاز دارند تا همه چیز را درک کنند و استعدادهای خود را شکوفا کنند. همه والدین دوست دارند فرزندانشان از خانه بیرون بروند و با دنیای اطراف ارتباط برقرار کنند اما والدین هم باید در این زمان با کودکان خود در ارتباط باشند. پس برای کودکان خود یک تلفن همراه تهیه می‌کنند.

اما تلفن همراه برای کودکان اصلا مفید نیست. آن‌ها را از دنیای اطراف دور می‌کند، تحرک و بازی‌های آن‌ها را کاهش می‌دهد و کودکان را به بازی‌های تلفن همراه و پیام دادن به دوستان عادت می‌دهد. پس قطعا والدین به وسیله ارتباطی بهتری نیاز دارند.

به گزارش نوپانا، دستگاه صوتی اوکی‌تاکی تمام این مشکلات را حل کرده است. این دستگاه از طریق اپلیکیشن به تلفن‌ هوشمند والدین متصل می‌شود. هم کودکان و هم والدین به راحتی می‌توانند با فشردن یک دکمه برای یکدیگر پیام صوتی بفرستند. شبکه این دستگاه خصوصی است و والدین افرادی را که می‌توانند با کودک در ارتباط باشند را مشخص می‌کنند.

(همچنین ببینید: موشک کاغذی استارت‌آپی

برچسب‌ها: تلفن همراهدستگاه صوتیOkie-talkie
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.