از راه‌اندازی یک ایستگاه رادیویی تا سفارش آنلاین آب معدنی
۱+۵ استارت‌آپی؛ قسمت ۱۲ ۸

از راه‌اندازی یک ایستگاه رادیویی تا سفارش آنلاین آب معدنی

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۰ | ۷ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی پرداخته می‌شود.

نوپانا:  در گزارش پنج به اضافه یک این هفته، به سراغ استارت‌آپ استریم پوشر (Stream Pusher) که استارت‌آپی در زمینه راه‌اندازی ایستگاه رادیویی آنلاین شخصی است می‌رویم. همین‌طور به بررسی استارت‌آپ موس (Muse) که یک اپلیکیشن برای شناخت بیشتر خودمان است می‌پردازیم. در ادامه، با استارت‌آپ انی‌لیدز(Anyleads)  گریزی به نقش استارت‌آپ‌ها در زمینه افزایش فروش شرکت‌ها می‌زنیم. همچنین قصد داریم شما را با استارت‌آپ دریم (Dream)  که خواب بهتری را برای شما فراهم می‌کند، بیشتر آشنا کنیم. علاوه بر این‌ها استارت‌آپ داست (Dust) را معرفی می‌کنیم، که یک ابزار مفید برای ارتباط توسعه دهندگان و بنیان‌گذاران کسب‌وکارهای مختلف است.

در پایان به بررسی استارت‌آپ ایرانی چه‌گوارا که در زمینه فروش‌آنلاین آب معدنی فعالیت می‌کند، می‌پردازیم. با پنج به اضافه یک این هفته، همراه باشید:

۱. استریم پوشر (Stream Pusher)‌

مدتی است که گوشدادن به پادکست‌های صوتی در بین مردم باب شده‌است. در این میان استریم پوشر پا را فراتر گذاشته و دست به طراحی پلتفرمی جدید در این زمینه زده است. این استارت‌آپ راحت‌ترین راه برای راه‌اندازی یک ایستگاه رادیویی آنلاین را به شما پیشنهاد می‌دهد. به کمک این برنامه می‌توانید برنامه‌های پخش و بازپخش و پادکست‌های خود را به راحتی مدیریت کنید. این استارت‌آپ با انتشار خودکار مطالب ایستگاه شما به پلت فرم‌های خارجی، سریع و به صورت خودکار باعث افزایش بازدید ایستگاه شما می‌شود. همچنین در این پلتفرم می‌توانید آمار دقیقی از شنوندگان خود به دست آورید.

۲. موس (Muse)

استارت‌آپ موس به شما کمک می‌کند تا به خود شناسی برسید و در مورد خود بیشتر تامل کنید. این تامل به افراد کمک می کنند تا شناخت بیشتری نسبت به خود و علایقشان پیدا کنند، کاری را که دوست دارند انجام دهند و دنیای بهتری بسازند. پیشنهاد می‌کنم با این اپلیکیشن آشنا شوید.

۳. انی‌لیدز(Anyleads)  

رهبری زیر‌ساخت‌ها همیشه سبب افزایش تعداد مشتریان شما می‌شود. استارت‌آپ انی‌لیدز به شما در زمینه مدیریت زیر ساخت‌ها کمک می‌کند. شرکت‌های بزرگ و کوچک می‌توانند با این استارت‌آپ دیتابیس‌های بسیار هدفمندی از مخاطبان بسازند و فروش بیش‌تری داشته باشید.
این استارت‌آپ شماره تلفن و ایمیل مشتریان بالقوه آینده شما را پیدا می‌کند و به شما کمک می‌کند تا بهره‌وری تیم فروش خود را افزایش دهید.

۴. دریم (Dream)

بی‌خوابی یکی از دغدغه‌های اصلی انسان مدرن است. به گفته دانشمندان دلیل اصلی بی‌خوابی اختلال در سیگنال‌های مغزی است. استارت‌آپ دریم هدبند‌های راحتی تولید کرده است تا به صورت غیر تهاجمی و موثر فعالیت مغز شما را هنگام خواب تجزیه‌وتحلیل کند و پالس‌هایی برای اصلاح سیگنال‌های مغزی به غشر مغز می‌فرستد. با این کار فعالیت مغز شما بهبود می‌یابد و زودتر به خواب می‌روید. همه اینها باعث می‌شود هنگامی که از خواب بیدار می‌شوید کاملا شاداب و سرحال باشید.

۵.  داست (Dust)

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که استات‌آپ‌ها انجام می‌دهند این است که چندین ماه تلاش و هزاران دلار را صرف ساخت محصول اولیه خود می‌کنند و بعد متوجه می‌شوند که بازاری برای محصول آنها وجود ندارد. داست این مشکل را حل کرده است. این استارت‌آپ بنیان‌گذاران مبتدی را به توسعه دهندگانی که می‌توانند در چند روز کمینه محصول پذیرفتنی (MVP) آنها را با هزینه کم بسازند، متصل می‌کند.

 ۵+۱. چه‌گوارا

استارت‌آپ چه گوارا ابداع کننده راحت ترین روش تامین آب معدنی و آب آشامیدنی سالم در شهر تهران است. سرویس اشتراک آب چه گوارا دغدغه خرید باکس های سنگین آب را از روان شما پاک خواهد کرد. به راحتی خوردن یک لیوان آب سفارش خود را از طریق اینترنت ثبت کنید و آن را درب منزل و محل کار تحویل بگیرید و در صورت تمایل بطری های خالی خود را برای بازیافت سریع به مامور چه گوارا بسپارید.

 قسمت پیشین:

قسمت یازدهم

برچسب‌ها: Stream PusherMuseAnyleadsDreamDustچه‌گوارا
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.