سفارش آنلاین غذا در جنوب کشور با فوری‌فود
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۸.۷

سفارش آنلاین غذا در جنوب کشور با فوری‌فود

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۰ | ۵ دقیقه

سفارش آنلاین غذا در بندرعباس با اپلیکیشن فوری فود.

نوپانا: در دنیای امروز، سرعت در انجام کارها، حرف اول را می‌زند. مردم زمان زیادی برای آشپزی یا خرید وسایل مورد نیاز خانه ندارند و به دنبال یافتن راه‌ دیگری برای انجام این کارها هستند. به همین دلیل کسب‌وکارهای اینترنتی و اپلیکیشن‌های تهیه و توزیع غذا، در مدت کوتاهی رونق پیدا کرده‌اند.

«فوری‌فود» استارت‌آپی فعال در حوزه تهیه و توزیع غذا است که کار خود را از شهر بندرعباس آغاز کرده است.  فوری‌فود به شما اطمینان می‌دهد که برای سفارش غذا نیاز به پرداخت هیچ‌گونه هزینه اضافی نیست.

امیر بهرام‌نیا؛ بنیانگذار این استارت‌آپ در خصوص نحوه تشکیل تیم و اقتباس ایده خود به خبرنگار نوپانا اینگونه می‌گوید: «وقتی تبلیغ اپلیکیشن‌های سفارش آنلاین غذا را در تهران دیدم، اینکه مردم بدون نیاز به تلفن و تنها با یک اپلیکیشن، می‌توانند غذای خود را سفارش دهند نظرم را جلب کرد، همین نکته سبب شد تا من نیز به فکر ایجاد چنین شرایطی در شهر محل زندگی خود افتادم تا مردم بندرعباس نیز از چنین خدمات و رفاهی برخوردار باشند. در همین راستا ابتدا تیمی از افرادی که در این زمینه مهارت داشتند گرد هم آوردم و با شرح اهدافم آنها را ترغیب به همکاری در این زمینه کردم.»

 

شما می‌توانید با نصب این اپلیکیشن و یا ثبت‌نام در وب‌سایت فوری‌فود، به راحتی به منوی عکس‌دار رستوران یا فست‌فود دسترسی پیدا کنید و مواد تشکیل‌دهنده آن را ببینید و بدون اتلاف وقت و هزینه اضافی، غذای خود را در محل تحویل بگیرید و سپس هزینه آن را پرداخت کنید.

از مزایای دیگر فوریفود تخفیف‌هایی است که در طول هفته برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

مهم‌ترین دغدغه تیم فوریفود، فرهنگ‌سازی سفارش آنلاین غذا در جنوب کشور است، تا افراد بیشتری از مزایای آن اطلاع پیدا کنند و در این میان رسانه‌ها و مسئولان نقش قابل توجهی خواهند داشت.

تیم فوریفود تصمیم دارد سرویس سفارش آنلاین غذا را در دیگر شهرهای استان هرمزگان راه‌اندازی کند و امیدوار است با فرهنگ‌سازی و ارائه خدمات بیشتر و بهتر، رضایت مشتریان خود را جلب کند.

 بهرام‌نیا در خصوص استقبال مردم از اپلیکیشن فوری‌فود می‌گوید: «با یاری خداوند و تلاش تیمی، توانستیم این مجموعه را در سطح استان معرفی کنیم و باعث خوشنودی‌ است که تا کنون با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده‌ایم؛ این امر مسئولیت ما را به دوچندان کرده و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا با ارائه خدمات بهتر رضایت مردم را همچنان حفظ کنیم.»

(همچنین بخوانید: فهرست غذاها براساس سلیقه و منطقه شما)

برچسب‌ها: فرهنگ‌سازی استارت‌آپ ایرانیاپلیکیشن آنلاین سفارش غذابندرعباستخفیف هفتگی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.