آرشیو تمامی مطالب نوپانا
۱۰ عامل مهمی که باعث تردید شما در تصمیمگیری میشوند
تصمیمگیریها، تجربهها، خاطرهها و زندگی ما را میسازند؛ اما گاهی عواملی موجب تردید در تصمیم گیری میشوند. در این مطلب به شرح این عوامل میپردازیم.
چرا گردهماییهای درونسازمانی، برای کسبوکار شما سودمند هستند؟
برگزاری گردهماییهای درونسازمانی، نوعی تکنیک مدیریتی است. هنگامی که سازمانی بخواهد سطح روابط خود با گروه خاصی را افزایش دهد از این تکنیک استفاده میکند.
چگونه استارتآپها، کسبوکارهای سنتی را شکست میدهند؟
کسبوکارهای سنتی که برای ادامه حیات مجبور هستند سود بیشتری از مشتریان دریافت کنند، نمیتوانند با استارتآپهای بزرگ رقابت کنند و از صحنه رقابت حذف میشوند.
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
سرمایهگذاری ۲۰۰ میلیوندلاری علیبابا در استارتآپ هندی فعال در حوزه تجارت الکترونیک
علیبابا، غول چینی دنیای تجارت الکترونیک، قصد دارد ۲۰۰ میلیون دلار در استارتآپ «بیگبسکت»، سوپرمارکت آنلاین هندی، در ازای دریافت ۲۵ درصد از سهام این شرکت سرمایهگذاری کند.
گجتی که هندزفری شما را مجهز به ارتباط بیسیم میکند
هندزفریهای باسیم معمولا دستوپاگیر هستند و استفاده از آنها کمی دشوار است. گجت PLUB این مشکل را حل کرده و ارتباط بیسیم هندزفریهای معمولی با تلفن همراه را ممکن میکند.
مهارت، حرف اول را در عملکرد موفقیتآمیز میزند
نتایج مطالعه پژوهشگران علوم زیستی بر بازیکنان فوتبال نشان میدهد دانش مهارتی، کلید اصلی عملکرد موفقیتآمیز ما است و عوامل دیگر نقش چندانی در این زمینه ندارند.
بازاریابی و بخشبندی بازار، سهم برند شما از بازار را افزایش میدهد
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.