نوشته های مرتبط: ۵ روند فناورانه که کارآفرینان باید پیگیری کنند
آینده واقعیت مجازی و چشمانداز آن در بازاریابی
واقعیت مجازی میتواند موج جدیدی در بازاریابی اجتماعی باشد. هدف از بازاریابی اجتماعی، ارائه محتوایی به مخاطب است که نظر او را جلب کند؛ نرمافزارهای واقعیت مجازی ثابت کردهاند که در انجام این کار، توانا هستند.
انفجار بزرگ هوش مصنوعی
هوش مصنوعی جزء جداییناپذیر آینده تکنولوژی است و ارزش صنعت آن تا سال ۲۰۲۰ به بیش از ۴۷ میلیارد دلار میرسد.
خداحافظی با جراحی برای نمونهبرداری از بافت سرطانی
فناوریهایی که قرار است رویاهای ما را به حقیقت پیوند بزنند، چندان هم دور از دسترس نیستند و در آیندهای نزدیک، این چشماندازها به کارهایی عادی و روزمره تبدیل میشوند.