نوشته های مرتبط: راهکارهای اشتغال‌زایی در فضای مجازی

خطوط قرمز تولید و انتشار محتوای دیجیتال

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۲۰:۳۶/ ۴ دقیقه

آنچه در این اینفوگرافیک مشاهده می‌کنیم قوانین خطوط قرمز تولید و انتشار محتوا در فضای دیجیتال و مجازی است.

چرا استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۲:۰۰/ ۱ دقیقه

در این اینفوگرافیک به دلایل شکست استارت‌آپ‌ها و ویژگی‌های مشترک میان استارت‌آپ‌هایی که از شکست گریخته‌اند می‌پردازیم.

ایده‌ای که در ذهن دارید را به‌سرعت اجرا کنید

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

تا به حال بسیار پیش آمده است که ایده‌ای داشته‌ایم؛ اما از ترس دشوار بودن آن را اجرا نکرده و پس از مدتی، خودمان را سرزنش کرده‌ایم. در این مطلب به راهکارهای مقابله با چنین وضعیتی می‌پردازیم.

چگونه سهم برند در بازار هدف را افزایش دهیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

فیلتر شدن تلگرام چه تاثیری بر بانک‌ها گذاشت؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

گزارش استارت‌آپ راوی، تحلیلگر شبکه‌های اجتماعی، نشان می‌‌دهد که بانک‌ها بعد از فیلتر شدن تلگرام با کاهش ۷۵ درصدی بازدید مخاطبان مواجه شده‌اند.

یادآوری، نقطه تمایز برند شما در میان رقبا

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

منابع مالی اشتغالزایی باید به شکل پایدار و مطمئن تامین شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۳۴/ ۲۴ دقیقه

علیرضا امینی: در سال‌های اخیر در اقتصاد ایران هم‌راستایی مشخصی میان این دو مولفه وجود نداشته است.

نگاهی بر نرخ سطح پوشش آگهی، عرضه مجدد و تناسب برند

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.