نوشته های مرتبط: ۳۰ روش برای مشتری‌مداری

نوپانا، اخبار و اطلاعیه‌های شما را منتشر می‌کند

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۰/ ۱ دقیقه

قابل توجه شتاب‌دهنده‌ها، استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، مراکز رشد و پارک‌های علم‌وفناوری و تمامی فعالان اکوسیستم استارت‌آپی ایران

مشتریان هدف، فانوسی برای هدایت استارت‌آپ شما هستند

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

مشتریان هدف کسانی هستند که در طول زمان از همه به شما وفادارتر هستند. برای اینکه یک استارت‌آپ موفق داشته باشید باید این مشتریان را با خود همراه کنید.

۱۰ عامل مهمی که باعث تردید شما در تصمیم‌گیری می‌شوند

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

تصمیم‌گیری‌ها، تجربه‌ها، خاطره‌ها و زندگی ما را می‌سازند؛ اما گاهی عواملی موجب تردید در تصمیم گیری می‌شوند. در این مطلب به شرح این عوامل می‌پردازیم.

شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسب‌وکار شما را بهبود می‌دهد؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۹:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مشتریان رضایت‌مند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا می‌توان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.

سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون‌دلاری علی‌بابا در استارت‌آپ هندی فعال در حوزه تجارت الکترونیک

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۷:۰۰/ ۳ دقیقه

علی‌بابا، غول چینی دنیای تجارت الکترونیک، قصد دارد ۲۰۰ میلیون دلار در استارت‌آپ «بیگ‌بسکت»، سوپرمارکت آنلاین هندی، در ازای دریافت ۲۵ درصد از سهام این شرکت سرمایه‌گذاری کند.

مهارت، حرف اول را در عملکرد موفقیت‌آمیز می‌زند

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۵:۰۰/ ۳ دقیقه

نتایج مطالعه پژوهشگران علوم زیستی بر بازیکنان فوتبال نشان می‌دهد دانش مهارتی، کلید اصلی عملکرد موفقیت‌آمیز ما است و عوامل دیگر نقش چندانی در این زمینه ندارند.